Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش چشم‌گیر بیننده‌های بازی پی‌اس‌جی در اسپانیا به لطف حضور مسی

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
نخستین بازی لیونل مسی با پیراهن باشگاه پاریسن‌جرمن، نزدیک به 7 میلیون بیننده تلویزیونی در اسپانیا داشته است و رکورد پر بیننده‌ترین بازی تاریخ لیگ فرانسه را در این کشور شکسته است.
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
پایان 21 سال خاطره؛ بارسایی‌ها هنوز هم نام مسی را فریاد می‌زنند + ویدیو

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته انتظارها به پایان رسید و لیونل مسی پس از پیوستن به باشگاه پاریسن‌جرمن، برای نخستین بار در پیروزی 0-2 پی‌اس‌جی برای رنس، به میدان رفت.

این دیدار که برای فوتبال دوستان بسیار خاص بود، ببننده‌های زیادی در سراسر جهان داشت و هواداران بارسلونا نیز به تماشای این بازی نشستند.

براساس آمار ارائه شده از سوی شرکت "Kosmos Global Holding" که مالک آن جرارد پیکه است و حق پخش تلویزیونی بازی‌های لیگ فرانسه را در اسپانیا به عهده دارد، بازی پی‌اس‌جی برابر رنس، نزدیک به 7 میلیون بیننده تلویزیونی داشته و سود هنگفتی برای این شرکت در پی داشته است.

در بازی دیشب مسی به دلیل ناهماهنگی نمایش خوبی نداشت اما با آن هم شدیداً تشویق شد و هواداران از حضور او در فرانسه لذت بردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала