Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین لحظات بازار و آخرین پیشنهاد رئال؛ 220 میلیون برای امباپه

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید به عنوان آخرین پیشنهاد، مبلغ 220 میلیون یورو را برای خرید امباپه ارائه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید آخرین اقدام خود قبل از پایان بازار را انجام داده و مبلغ 220 میلیون یورو (189 میلیون پوند) برای خرید امباپه پیشنهاد داده ولی پاری‌سن‌ژرمن هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده است.

رئال تا کنون دو پیشنهاد دیگر هم برای این فوق ستاره 22 ساله داشته که قراردادش در پایان فصل جاری با پی‌اس‌جی خاتمه می‌یابد اما مذاکرات بین باشگاه‌ها متوقف شده و به احتمال زیاد امباپه می‌ماند تا فصل را در پاریس سپری کند.

قبلاً دو پیشنهاد مادریدی‌ها از سوی PSG برای امباپه رد شده که جدیدترین آنها 170 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو به عنوان افزونه بوده است.

پاریسی‌ها تمام تلاش خود را برای حفظ امباپه در پارک دو پرنس انجام داده‌اند اما این مهاجم کمتر از 6 پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است.

در صورت ماندن امباپه، این بازیکن در پایان فصل می‌تواند به صورت رایگاه فرانسه را ترک کند اما تاكنون نشان داده كه در پنجره نقل و انتقالات تحت هيچ‌گونه هزينه بزرگی قرار نخواهد گرفت.

امباپه که به وضوح گفته می‌خواهد به مادرید بپیوندد، می‌تواند در جنوری پیش رو یک پیش قرارداد را با رئال امضا کند تا در تابستان آینده به صورت رایگان به آنها ملحق شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала