Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاقات ساعات پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی؛ گریزمن به اتلتیکو بازگشت، امباپه رئالی نشد

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
در آخرین ساعات پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، بارسلونا گریزمن را به اتلتیکومادرید قرض داد و لوک دی‌یونگ مهاجم هالندی سویا را قرض گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی، یکی از شلوغ‌ترین نقل‌وانتقالات چند سال آخر بود و بازیکنان زیادی از تیم‌ها سابق شان به تیم‌های جدید پیوستند.

در این میان جدایی رونالدو و مسی از یوونتوس و بارسلونا، شاید مهم‌ترین اتفاقی بود که رُخ داد و عدم انتقال کلیان امباپه به رئال مادرید با وجود اصرار پرز نیز یکی از اتفاقاتی بود که هواداران فوتبال منتظر رقم خوردن آن بودند اما انجام نشد.

بمب نقل‌وانتقالات را اتلتیکومادرید به ترکاند و در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات آنتوان گریزمن را به مادرید برگرداند. انتقال این بازیکن به اتلتیکو مادرید به صورت قرضی یک ساله با بند تمدید برای یک سال دیگر، انجام شد. بند خرید قرارداد گریزمان، اجباری و ارزش آن 40 میلیون یورو است. همچنین اتلتیکو مادرید دستمزد کامل این مهاجم 30 ساله فرانسوی را پرداخت می‌کند.

بارسا برای پس از جدایی گریزمن لوک ‌دی‌یونگ مهاجم هالندی سویا را قرض گرفت و به این ترتیب کومان به خواسته‌اش که جذب یک مهاجم بود، رسید.

در آخرین ساعات هکتور بیرین دفاع راست اسپانیایی آرسنال با قراردادی قرضی به رئال بتیس پیوست پابلو سارابیا با وجود مذاکرات پیشرفته با اتلتیکومادرید،  از پی اس جی به اسپورتینگ پرتغال پیوست.

تاکاهیرو تومیاسو مدافع جاپانی بولونیا با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو به آرسنال پیوست.

در نهایت باشگاه تاتنهام قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، قراراداد سرژ اوریه را فسخ کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала