Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد دلیل جدایی‌اش از رئال را فاش کرد

© REUTERS / VINCENT WESTمارتن أوديغارد لاعب ريال مدريد الإسباني
مارتن أوديغارد لاعب ريال مدريد الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
مارتین اورگارد هافبک نروژی آرسنال که به تازگی به این تیم پیوسته است، در مورد جدایی‌اش از رئال مادرید صحبت کرد و اظهار داشت به دنبال ثبات و موفقیت است و از همین رو مادرید را ترک کرده است.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
ورزش
تاثیر جدایی اودگارد روی خرید هالند

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد از سال 2015 که به رئال مادرید پیوست، در این باشگاه جایگاه ثابت نداشت و از یک تیم به تیم دیگر قرض داده می‌شد. تصور رئال مادرید و خود بازیکن این بود که پس از کسب تجربه، ممکن زمان درخشش او در جمع کهکشانی‌ها فرا برسد اما چنین نشد و ستاره نروژی چندی قبل به صورت دائمی جدا شد و به آرسنال پیوست.

بسیاری از کارشناسان دلیل جدایی اودگارد 22 ساله را اختلاف با آنچلوتی و مسائل مالی عنوان کردند و معتقد اند که این بازیکن تصمیم اشتباه گرفته است.

این بازیکن اما در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود در مورد جدایی‌اش از رئال مادرید صحبت کرد و تمام مواردی که رسانه‌ها تا حالا نشر کرده‌اند را رد کرد.

او گفت:" ثبات می خواستم. می‌خواستم که در جایی در تیم های بزرگ جا بیافتم و با یک مربی خوب به موفقیت برسم. آرسنال گزینه مناسبی برای من بود. تقریبا همه اخباری که مطبوعات اسپانیا در مورد من و اتفاقاتی که در رئال برایم افتاد منتشر کردند، کذب و اشتباه بود".

اودگارد در حالی به آرسنال پیوسته است که فصل گذشته را به صورت قرضی در این باشگاه توپ زد و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала