Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت امباپه از تلاش‌های رئال مادرید برای جذبش

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
کلیان امباپه با وجودی که به رئال مادرید منتقل نشد، از تلاش‌های این باشگاه راضی است و تلاش خواهد کرد تا به صورت آزاد راهی مادرید شود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تلاش زیادی برای جذب امباپه انجام داد اما موفق به جذب وی نشد و حالا به نظر می‌رسد که تابستان آینده وی را به صورت آزاد جذب خواهد کرد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
امباپه همچنان در رویای کهکشانی شدن + عکس

این باشگاه سه پیشنهاد به پاریسی‌ها ارائه داد اما تمام این پیشنهادات بی‌پاسخ ماند و سران پی‌اس‌جی حاضر نشدند تا به ستاره جوان تیم شان اجازه جدایی بدهند.

مدیران پاریسن‌جرمن اعتقاد دارند که تا پایان فصل فرصت دارند و می‌تواند امباپه را برای ماندن راضی کنند و او قرارداد خودش را تمدید کند.

امباپه اما به نظر می‌رسد که قدردان رئال مادرید است و از تلاش‌های این باشگاه اسپانیایی بخاطر جذبش رضایت کامل دارد زیرا او مایل به تمدید قرارداد نیست و تلاش دارد تا خودش راه را برای پیوستن به جمع کهکشانی‌ها هموار کند.

براساس گزارش‌ لو پاریزین و تحلیل برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو، امباپه شدیداً از دست مدیران پی‌اس‌جی ناراحت است زیرا از آن‌ها خواسته بود تا زمینه پیوستن‌اش را به رئال مادرید فراهم کنند اما چنین نشد.

کلیان پس از عدم انتقالش به رئال و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات در انستاگرام استوری جدید گذشت و در آن از مؤکل شدن اهدافش به آینده خبر داد.

این در حالی‌ست که قرارداد فعلی امباپه با پاریسن‌جرمن تا ماه جون سال 2022، اعتبار دارد و اگر تمدید نکند، پی‌اس‌جی حدود 200 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала