Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت مدیر برنامه‌های ستاره هالندی از یونایتد: برای خروج مؤکلم همکاری نکردند

© REUTERS / ANDY RAINخوان ماتا نجم مانشستر يونايتد
خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
مدیر برنامه‌های فن‌ده‌بیک از باشگاه منچستریونایتد بخاطر عدم همکاری برای خروج مؤکلش ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت که وی پیشنهادات بسیار خوبی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دونی فن ده‌بیک هافبک هالندی منچستریونایتد از وضعیت حضور خود در این تیم ناراضی است. ستاره سابق خط میانی آژاکس از زمان پیوستن به این تیم 36 بار برای منچستریونایتد به میدان رفته و در کمال ناباوری فقط یک بار 90 دقیقه کامل حضور در زمین را تجربه کرده است.

فن دی بیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2019
ورزش
فن د بیک گزینه جدی رئالی هاست

 فن د‌ه‌بیک در اولین بازی خود برای شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس در فصل گذشته موفق به گلزنی شده بود، اما با این وجود هیچگاه به عنوان بازیکن اصلی منچستریونایتد به بازی گرفته نشد و او امیدوار بود بتواند تابستان از این تیم جدا شود.

یونایتد اما به او اجازه جدایی نداد و اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد اخیراً گفت که در تلاش است تا زمان زیادی برای ستاره هالندی بدهد و از او در ترکیب ثابت استفاده کند.

در همین حال مدیر برنامه‌های این بازیکن از سران شیاطین سرخ بخاطر عدم همکاری برای خروج مؤکلش در پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت که وی پیشنهادات بسیار خوبی داشت.

آلبرز به Voetbal International گفت:"علاقه زیادی از سوی باشگاه‌های ایتالیا، آلمان، انگلستان برای مؤکلم وجود داشت و این بسیار خوب بود اما به همکاری یونایتد نیاز بود تا انتقال انجام شود اما آن‌ها هیچ‌کاری نکردند و در نهایت دونی در الدترافورد ماند. همه دونی را می‌شناسند و می‌دانند که او دوست دارد همیشه بازی کند و ما از این موضوع ناامید شده‌ایم. با این هم هنوز او شانس دارد تا خودش را ثابت کند".

مدیر برنامه‌های این بازیکن در حالی از عدم همکاری یونایتد شاکی است که باشگاه رُم شدیداً به دنبال او بود و خوزه مورینیو دوست داشت تا از این هافبک خلاق در وسط زمین استفاده کند اما در نهایت موفق به جذب او نشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала