Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمان آخرین قطعه پازل برای اتلتیکو مادرید + عکس

© REUTERS / Juan MedinaГол во время футбольного матча "Атлетико - Бавария"
Гол во время футбольного матча Атлетико - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
فهرست تمامی بازیکنان اتلتیکومادرید برای فصل جاری لالیگا و فوتبال اروپا اعلام شد که یکی از بهترین ترکیب‌های فعلی جهان را نشان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکومادرید فهرست بازیکنان‌اش برای فصل جدید فوتبال اروپا را معرفی کرد که شامل 22 بازیکن می‌شود اما در این فهرست، اتلتیکو یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان، دو مدافع میانی درجه یک، یک خط باورنکردنی هافبک و خط آتشین حمله شامل سوارز، فلیکس و گریزمان را به معرفی گرفته است.

همه اینها به تیمی اشاره می‌کند که آماده حفظ عنوان قهرمانی‌اش در لالیگا سانتاندر است و نیز می‌خواهد برای لیگ قهرمانان رقابت کند. مطمئناً این قوی‌ترین خط مقدم باشگاه است.

در حال حاضر بحث در مورد کیفیت ژوآئو فلیکس، قدرت سوارز و اثربخشی گریزمان بر روی تیم است.

در رده‌های دیگر این تیم نیز ستاره‌های قابل توجهی هستند مانند کوکه، مارکوس یورنته، رودریگو دی پل و جفری کوندوگبیا که برای شروع در خط میانی تلاش می‌کنند.

پشت سر آنها استفن ساویچ و خوزه ماریا خیمنز به عنوان مدافع میانی هستند که می‌تواند هر حمله‌ای در فوتبال جهان را دفع کند.

این بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی، بالاترین استانداردها را ارائه خواهند داد که کار را برای دیگر بازیکنان این فهرست سخت می‌سازد.

فهرست اتلتیکو برای فصل 2021/22:

با حضور این 22 بازیکن، دیه گو سیمئونه می‌تواند در سه رقابت اصلی که تیمش برای آن تلاش خواهد کرد، به طور کامل قدرت داشته باشد.

ورود گریزمان به ترکیب سیمئونه، آخرین قطعه پازل تیم‌اش خواهد بود و این یکی از قطعاتی است که روی کاغذ قوی‌ترین قطعه در اسپانیا به نظر می‌رسد.

ترکیب یازده نفری اول این تیم به احتمال فراوان شامل بازیکنان زیر است:

یان اوبلاک؛ استفن ساویچ، خوزه ماریا خیمنز، ماریو هرموسو؛ کیران تریپر، مارکوس یورنته، کوکه، توماس لمار، یانیک کاراسکو؛ آنتوان گریزمان، لوئیس سوارز.

و سپس به گزینه‌های نیمکت نیز توجه کنید: ژوآئو فلیکس، ماتئوس کونها و دی پل.

رئال مادرید به احتمال زیاد نزدیک‌ترین رقیب اتلتی خواهد بود، هرچند ترکیب اصلی آنها در سال‌های گذشته بسیار شناخته شده است.

با این حال ممکن است تغییراتی در خط دفاعی رخ دهد، به احتمال زیاد دیوید آلابا با ادر میلیتائو همکاری نماید. ادن هازارد و گرت بیل در این بازی حضور خواهند داشت.

تیم بارسلونا به دلیل فروش ناشی از بحران مالی ترکیب متلاشی شده را در اختیار دارد اما تیم اصلی یازده نفری آنها هنوز هم قوی است. اگر سرخیو آگوئرو بتواند آمادگی جسمانی خود را بدست آورد، دو بازیکن کنار او ممفیس دپای و آنسو فاتی امیدوار کننده هستند.

سویا با توجه به سرمایه گذاری تیم‌اش در تابستان می‌تواند یک شرط خارجی برای قهرمانی باشد. ورود توماس دلانی و اریک لاملا و شاید مهمتر از همه ماندن کونده در باشگاه می‌تواند آنها را به افتخار برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала