Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا آماده پیشنهاد قرارداد جدید به کومان اما به یک شرط

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
بارسلونا آماده است تا قرارداد جدیدی را برای رونالد کومان پیشنهاد کند در صورتی که او به اهداف‌اش در فصل 2021-221 دست یابد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا آماده می‌شود تا یک پیشنهاد خوب تمدید قرارداد برای رونالد کومان ارائه نماید، البته این کار مشروط به برآورده شدن خواسته‌های لاپورتا در این فصل است.

کومان پس از نتایج فاجعه بار بارسا در فصل 20-2019 جایگزین کیکه ستین در صندلی داغ نیوکمپ شد و قراردادی دو ساله را امضا کرد.

این مرد 58 ساله، بلوگرانا را به سی و یکمین قهرمانی‌اش در کوپا دل‌ری در فصل گذشته رساند و آنها با وجود تغییرات عمده‌ای که در تابستان رخ داد، فصل 20-21 2021 را شروع کردند و در صورت ادامه قرارداد جدید، خوان لاپورتا قرار است به او پاداش دهد.​

رئیس بارسا در ماه آگوست پیشنهاد تمدید مشروطی را به کومان ارائه کرد که به مربی هالندی تضمین می‌دهد سلطنت طولانی‌تری در نیوکمپ داشته باشد به شرطی که او در 11 ماه آینده معیارهای عملکردی خاصی را به ثبت برساند.

لاپورتا انتظار دارد که کومان فشارهای ناشی از نیمکت دائمی مربیگری را ادامه دهد، بدین معنا که او باید بدون توجه به این که آیا موقعیت وی زیر سوال می‌رود، تصویری از خونسردی را در برابر مطبوعات حفظ کند.

او همچنین باید نتایج مستمرش را حفظ نماید و به فلسفه "کرایف فیستا" باشگاه پایبند باشد و در این راستا، عملکرد بارسا در پیروزی 4-2 مقابل رئال سوسیداد در آخر هفته اول رقابت‌های جدید را به عنوان یک طرح جامد مطرح کرده است.

به کومان گفته شده که نمایش‌های بعدی در جریان تساوی 1-1 در باشگاه اتلتیک و برد 2-1 در خانه مقابل ختافه کمتر از استاندارد مورد نیاز بوده و او باید در ترکیب 4-3-3 به جلو تیم‌اش را آماده نماید.

لاپورتا همچنین به کومان دستور داده که به ریکی پویک محصول آکادمی لاماسیا در برنامه‌های خود نقش اصلی را بدهد زیرا این بازیکن 22 ساله در یک سال گذشته خود را در حاشیه این کار یافته است.

کومان از سرخی روبرتو، فرانکی دی یونگ و سرخیو بوسکتس بیش از پویگ استفاده کرده اما با پیشرفت فصل جاری باید جایی برای او پیدا کند و گرنه جایگاه او تهدید خواهد شد.

پس از کاهش دستمزد بازیکنان کلیدی باشگاه در تابستان، کومان وظیفه بزرگی را بر عهده دارد تا بتواند انتظارات لاپورتا را در این دوره برآورده کند.

لیونل مسی اسطوره باشگاه مهمترین مهاجم بود، زیرا بعد از این‌که به او گفته شد قراردادش تمدید نمی‌شود راهی پاریس گردید، در حالی‌که آنتوان گریزمان قهرمان جام جهانی با 40 میلیون یورو گزینه خرید به اتلتیکو مادرید بازگردانده شد.

بارسا توانست ممفیس دپای، اریک گارسیا، لوک د یونگ را به خدمت بگیرد در حالی‌که انتظار می‌رود آنسو فاتی و پدری با کمک مجریانی مجرب مانند سرجیو بوسکتس و جرارد پیکه به سطح جدیدی برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала