Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید شگفت انگیز نایک از رونالدو؛ افتتاح زمین فوتبالی در زادگاه سوپراستار + ویدیو/عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و په په
رونالدو و په په - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
کمپنی تولیدی لباس نایک پس از رکورد شکنی کریستیانو رونالدو در رده ملی، از او با افتتاح یک زمین فوتبالی قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کمپنی تولیدی لباس نایک با افتتاح زمین مخصوص بازسازی شده در زادگاه کریستیانو رونالدو در فونچال (پرتگال)، همان جایی که او اولین قدم‌هایش برای فوتبال را برداشت، از این ابرستاره تجلیل کرد.

این چهارشنبه کریستیانو رونالدو، پس از دبل فوق العاده‌اش مقابل ایرلند (2-1)، رکورد تاریخی تعداد گل‌های زده شده توسط یک بازیکن مرد را شکست، به این ترتیب او بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی شد.

تأمین کننده تجهیزات وی (نایک) تصمیم گرفته که با افتتاح یک زمین جدید فوتبال بازسازی شده در مرکز اجتماعی Quinta Falcã در فونچال در جزیره مادیرا، از این فوق ستاره قدردانی کند. در آن زمان خانه پسر جوان درست بالای این مکان قرار داشت، جایی که او در دوران کودکی ساعت‌های طولانی را آنجا سپری کرده بود.

این سرزمین که توسط هنرمند پرتغالی AkaCorleone تعیین شده است ، از رنگهای نمادین کشور استفاده می کند: قرمز ، سبز و طلایی. در قفس های فوتبال ، جایی که رونالدو اولین گل خود را به ثمر رساند ، می توانید کتیبه قابل توجه "بزرگی با یک گل شروع می شود" را بخوانید. بر روی میله های قفس ، گاهشماری 15 صحنه کوچک وجود دارد که حرفه بازیکن را دنبال می کند. از جمله تصاویر: مکانهایی که حرفه او را شکل داده اند ، لحظات بازی و همچنین برخی از جوایز در طول زندگی او به دست آمده است.

با افتتاح این زمین جدید، سوپراستار من‌یونایتد امیدوار است نسل جوان فوتبالیست‌ها را تشویق کند تا خود را باور کنند و تا پایان، رویاهای شان را را دنبال نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала