Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: از شرایطم در رئال کاملاً راضی هستم

© REUTERS / Marcelo del Pozoلاعب ريال مدريد إيدين هازارد
لاعب ريال مدريد إيدين هازارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
ستاره بلجیمی رئال مادرید پس از پیروزی تیم ملی کشور برابر برابر استونی، در نشست خبری اظهار داشت که وقتی که بازی می‌کند، احساس خوشحالی دارد و از شرایط خودش در رئال مادرید راضی است.
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
هازارد در تلاش ثبات: "می‌خواهم خود را ثابت کنم"

به گزارش اسپوتنیک، مصدومیت‌های متوالی ادن هازارد و غیبت او در بازی‌های متعدد سبب شده بود تا هواداران رئال مادرید از این بازیکن انتقاد کنند و به نظر می‌رسید که او نیز از این شرایط راضی نیست و به دنبال ترک این باشگاه است.

هازاد اما با پایان بازار نقل‌وانتقالات رئال مادرید را ترک نکرد و در تازه‌ترین گفت‌وگویش به خبرنگاران گفته است که از شرایط خودش راضی است و از بازی کردن لذت می‌برد.

او پس از پیروزی 2-5 بلجیم برابر استونی که موفق به دادن یک پاس گُل شد، گفت:" این درست نیست که من در رئال مادرید ناراضی هستم، من بسیار خوشحال هستم و شما می‌دانید که یک بازیکن همیشه هنگام بازی خوشحال است. من زیاد بازی نکرده‌ام و گل هم نزده ام، اما این بر عشق من به باشگاه تأثیر نمی‌گذارد. من در شهر مادرید بسیار خوشحالم".
هازارد در حالی در مورد رضایتش از حضور در رئال مادرید صحبت کرده است که در پنجره نقل‌وانتقالات به بازگشت به چلسی و پیوستن به یوونتوس نزدیک شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала