Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید رئال: حضور در برنابئو رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
ادواردو کاماوینگا، خرید جدید رئال مادرید در مورد پیوستنش به این باشگاه صحبت کرد و حضور در برنابئو را رویایی که به حقیقت تبدیل شده است، عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی که از مدت‌ها قبل مورد توجه رئال مادرید بود، در روزهای پایان نقل‌وانتقالات از رن به این باشگاه منتقل شد و به این ترتیب کهکشانی‌ها یکی از آینده‌دارترین بازیکنان دنیای فوتبال را به خدمت گرفتند.

ادواردو کاماوینگا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
رسمی؛ کاماوینگا کهکشانی شد + عکس

رئال مادرید برای جذب این بازیکن 18 ساله نزدیک به 40 میلیون یورو پرداخت کرد و توانست در راه جذب او باشگاه‌هایی همچون پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد را شکست دهد.

این بازیکن حالا در واکنش به پیوستنش به رئال مادرید صحبت و آن را رویایی که به حقیقت تبدیل شده است، عنوان کرده است.

وی به خبرنگاران قبل از مصاف مقدونیه و فرانسه گفت:" انتقالم به رئال مادرید خیلی سریع اتفاق افتاد. من خوشحال و مفتخرم، اما نمی‌خواهم پیوستنم به رئال مادرید، عملکردم را در تیم ملی فرانسه تحت الشعاع قرار دهد. می‌خواهم بهترین نمایش را در لباس فرانسه داشته باشم و البته همیشه رویای بازی در تیم ملی فرانسه را دارم، اما می‌خواهم قدم به قدم جلو بروم. حالا به رن می‌روم تا برای رفتن به مادرید آماده شوم. همیشه آرزوی بازی کردن در رئال مادرید را داشتم. سانتیاگو برنابئو ورزشگاه بی نظیری است".

گفته می‌شود که قرارداد ادواردو کاماوینگا با رئال مادرید 6 ساله است و وی هفته آینده در برنابئوی جدید معارفه خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала