Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک‌ریختن مدافع فرانسوی بارسا برای ماندن در نیوکمپ

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا، در جلسه‌ای که با لاپورتا رییس باشگاه داشته، اشک ریخته و خواهان ماندن در این باشگاه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا از آغاز الی بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تلاش زیادی برای جدایی ساموئل اومتیتی انجام داد اما این مدافع اصرار به ماندن داشت و در نهایت به این خواسته‌اش رسید.

ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
اومتیتی با فشار بارسا در آستانه خروج از نیوکمپ

این مدافع فرانسوی اما چگونه موفق شد تا رضایت رییس باشگاه بارسلونا را جلب کند و با وجودی که کومان به او اعتمادی نداشت، در این تیم بماند؟

به این پرسش موندو دیپورتیوو پاسخ داده است و در گزارش بالا بلند شرح جلسه اومتیتی را با خوان لاوپورتا رییس باشگاه بارسلونا را شرح داده است.

براساس گزارش موندو، در جلسه‌ای که میان لاپورتا و اومتیتی برگزار شده بود تا وضعیت این بازیکن فرانسوی مشخص شود، او به رییس باشگاه گفته است که کادر پزشکی باشگاه نتوانسته‌اند مصدومیت او را به صورت درست درمان کنند و او مجبور شده برای رسیدن به آمادگی کامل با هزینه خودش به ترینر بدن سازی قرارداد کند و خودش را برای فصل جدید آماده سازد.

او در ادامه گفته است که دستمزد خودش را کاهش خواهد داد و حتی آماده است تمام فصل را نیمکت‌نشین باشد و تنها زمانی که مربی به فرصت دهد، بازی کند.

این حرف‌ها را اومتیتی با اشک ریختن به رییس باشگاه گفته است و در آغوش او گریسته است و برای ماندن عذر کرده است.

خوان لاپورتا پس از شنیدن توضیحات اومتیتی آماده شده تا به او فرصت ادامه دادن با بارسلونا را بدهد و وعده سپرده که با کومان نیز صحبت خواهد کرد تا به وی میدان بدهد.

گفته می‌شود که اومتیتی پس از شنیدن این حرف‌ها بسیار خوشحال شده است و به نزدیکانش گفته است که فرصت برای او شبیه زندگی دوباره بوده است.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала