Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه به خوبی جام جهانی 2018 نیست

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
تونی کاسکارینو اسطوره فوتبال ایرلند و لیگ 1 فرانسه، می‌گوید که امباپه در سه سال گذشته پیشرفتی نداشته و به خوبی گذشته نیست.
عثمان دمبله و کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
ورزش
امباپه اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از کارشناسان معتقد اند که کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن و ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال هستند و درخشش بسیار خوبی در بازی‌ها از خود نشان می‌دهند.

تونی کاسکارینو اسطوره فوتبال ایرلند و لیگ 1 فرانسه اما می‌گوید که امباپه در سه سال گذشته پیشرفتی نداشته و به خوبی جام جهانی 2018 روسیه که درخشش فوق‌العاده داشت موفق به فتح جام با خروس‌ها شد، نیست.

کاسکارینو به TalkSPORT گفت:" اگر به خوبی که در سال 2018 بود و جام جهانی را بدست آورد نگاه کنم، او قدرتمند و ویرانگر بود اما در سه سال گذشته یک گام به عقب برداشته است و از آن درخشش خبری نیست. او بدون شک بهترین بازیکن جهان در سال 2018 بود، به همین دلیل من از بازی‌های او در یورو ناامید شدم، او دیگر تأثیر گذشته را در بازی‌ها ندارد".

از امباپه در حالی انتقاد صورت گرفته است که او شدیداً به رئال مادرید و بازی در این باشگاه فکر می‌کند و این موضوع می‌تواند روی بازی او تأثیر منفی داشته باشد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала