Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض کاپیتان بارسلونا به برنامه‌ریزی‌های فیفا

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
سرجیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، از فیفا بخاطر برنامه‌ریزی‌هایش برای برگزاری بازی‌ها انتقاد کرد و گفت که آن‌ها می‌خواهند بازیکنان را منفجر کنند.
Russia World Cup FIFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
ورزش
فیفا موافقت کرد؛ جام جهانی هر دو سال یک بار

به گزارش اسپوتنیک، برخی فدراسیون های فوتبال از جمله فدراسیون فوتبال عربستان خواهان برگزاری جام جهانی هر 2 سال یکبار به جای هر 4 سال یکبار بودند و مسئولان فیفا اخیراً در نشستی به این موضوع چراغ سبز نشان دادند.

این موضوع اما سر و صدای بازیکنان و سرمربیان تیم‌های ملی و باشگاهی را به همراه داشته است و بسیارها معتقد اند که با عملی شدن این طرح فشار بیشتری بر بازیکنان وارد خواهد شد.

در همین سرجیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، در نشست خبری پیش از بازی اسپانیا مقابل گرجستان به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت که فیفا به دنبال منفجر کردن بازیکنان است.

او گفت:" چیز خاصی برای گفتن ندارم. توجه مسئولان به بازیکنان، روز به روز کمتر می‌شود. زمانی خواهد رسید که بازیکنان منفجر خواهند شد! فکر کنم خیلی سخت باشد. شما باید یک جا بنشینید و حساب و کتاب کنید. باید از دید ما بازیکنان، به این قضیه نگاه کنید و ما درخواست دیگری نداریم."

بوسکتس در حالی به این موضوع واکنش نشان داده است که شیوع ویروس کرونا، همه رقابت‌های فوتبال به صورت فشرده برگزار شده و فشار زیادی را بازیکنان فوتبال متحمل شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала