Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشای جزئیات قرارداد گریزمن با بارسا پس از انتقال قرضی او به اتلتیکو

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
نشریه اسپورت جزئیات قرارداد گریزمن را با بارسلونا را افشأ کرده که در آن بندهای عجیبی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در سال 2019، با پرداخت 120 میلیون یورو از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست اما در این تیم موفق نبود و پس از دو سال حضور در آخرین دقایق پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به صورت قرضی به روخی لانکو برگشت.

گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
رییس اتلتیکو به گریزمن: آماده هو شدن باش

با انتقال قرضی گریزمن به اتلتیکومادرید، نشریه اسپورت جزئیات قرارداد او با بارسلونا را فاش کرده است که در آن بندهای عجیبی وجود دارد.

براساس گزارش اسپورت، مبلغ انتقال گریزمن 120 میلیون بوده که باشگاه بارسلونا قبلا نیز آن را اعلام کرده است و مدت زمان این قرارداد 5 ساله است.

باشگاه بارسلونا مکلف است تا در این 5 سال به ستاره فرانسوی 95 میلیون یورو پرداخت کند که در هر فصل نزدیک به 17 میلیون یورو می‌شود.

در قرارداد این بازیکن اما بندی وجود دارد که دستمزد او در پایان هر فصل افزایش می‌یابد و در آخرین فصل قرارداد دستمزد گریزمن به ارزش 21 میلیون یورو می‌رسید.

همچنان در صورت قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان، رسیدن بازی‌های گریزمن به 200 بازی و قهرمانی در لالیگا پاداش‌های هنگفتی برای این بازیکن در نظر گرفته شده بود.

خوان لاپورتا به همین دلیل گریزمن را به اتلتیکو قرض داد تا از شر این مبالغ هنگفت رهایی یابد و شرایط اقتصادی باشگاه را بهبود بخشد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала