Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو هافبک مورد نظر کلوپ برای تقویت خط میانی تیمش مشخص شد + عکس

© AP Photo / Jon SuperТренер "Ливерпуля" Юрген Клопп во время матча 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Тренер Ливерпуля Юрген Клопп во время матча 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول از مدیران ارشد این باشگاه خواسته است تا کارلوس سولر ستاره اسپانیایی والنسیا و فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی میلان را جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود جدایی جورجینیو واینالدوم از لیورپول، این تیم جایگزینی برای او به خدمت نگرفت و به ستاره جوان این تیم الیوت فرصت دادند تا خودش را ثابت کند و در ترکیب این تیم بدرخشد.

حالا به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ از تصمیم خودش پیشمان شده است و می‌خواهد در زمستان یک هافبک برای تقویت خط میانی تیمش به خدمت بگیرد.

این سرمربی آلمانی از سران لیورپول خواسته است تا کارلوس سولر هافبک اسپانیایی والنسیا را به خدمت بگیرند زیرا او دارای توانایی‌های فوق‌العاده است و می‌تواند به تیم کمک‌ کند.

این بازیکن 24 ساله که چند فصل قبل مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود، این روزها زیر نظر لوئیز انریکه درخشش بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی اسپانیا داشته است و درخشش او سبب شده تا کلوپ به او علاقه نشان دهد.

دلیل دیگری که کلوپ به جذب سولر علاقه نشان داده است، مدت زمان اندکی باقی مانده از قرار داد او است و در صورتی که وی تمدید نکند، می‌تواند به صورت آزاد والنسیا را ترک کند.

لیورپول نیم‌نگاهی به جذب فرانک کسیه هافبک میلان نیز دارد که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد و نیز می‌تواند به صورت آزاد به جمع سرخ‌ها اضافه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала