Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران جدید در بارسا؛ دخالت مستقیم رییس باشگاه در کار مربی

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا با حفظ ریکی پویگ و ساموئل اومتیتی که جایی در برنامه‌های کومان ندارند، نشان داد که در کار مربی هالندی مداخله می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دوره ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، وضعیت بسیار آشفته داشت و رییس باشگاه تلاش‌های زیادی می‌کرد تا مشکلات باشگاه را یا پنهان کند و یا هم توجیه کند.

برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
مدافع مصدوم بارسا به بازی برابر سویا می‌رسد

بارتومئو در همه کارها دست می‌زد و مداخله مستقیم در کار مربی، آکادمی و حتی امور اقتصادی باشگاه داشت و همین شد که بلوگرانا را به لبۀ پرتگاه رساند.

پس از استعفای وی و روی کار آمدن خوان لاپورتا، به نظر می‌رسید که دیگر رییس باشگاه در کارهای که مربوطش نمی‌شود، مداخله نکند اما دیده می‌شود که لاپورتا بحران جدیدی خلق کرده است و در کارهای رونالد کومان به صورت مستقیم مداخله می‌کند.

براساس گزارش مارکا، خوان لاپورتا با حفظ ریکی پویگ و ساموئل اومتیتی که جایی در برنامه‌های سرمربی هالندی بارسا ندارند، نشان داد ه که در کار مربی مداخله می‌کند.

لاپورتا ضمن حفظ این بازیکنان از کومان خواسته است تا به آن زمان بدهد و در بازی‌های بیشتر آن‌ها را در ترکیب ثابت قرار دهد.

گفته می‌شود که کومان از رفتار لاپورتا عصبی است اما به دلیل این که وی یک بار دیگر برایش فرصت داده تا خودش را در بارسلونا ثابت کند، نمی‌تواند واکنشی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала