Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور رونالدو در کارینگتون و ملاقات با سولسشر برای نخستین بار

CC BY 2.0 / Paul / Cristiano Ronaldo ~ Manchester United Cristiano Ronaldo ~ Manchester United
  Cristiano Ronaldo ~ Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد، برای نخستین بار در کمپ تمرینی کارینگتون حضور پیدا و هدایات لازم از سوی اوله گونار سولسشر سرمربی تیم را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات کریستیانو رونالدو در انتقالی جذاب و هیجانی از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت تا دومین دوره حضور خود را در این باشگاه تجربه کند.

کریستیانو که پس از تاییدی پیوستنش به یونایتد در بازی‌های ملی حضور داشت و در دیدار برابر ایرلند با دو گُلی که به ثمر رساند، به عنوان آقای گُل جهان دست یافت و به بخاطر کشیدن پیراهن با یک جلسه محرومیت رو به ‌ رو شد، اردوی تیم ملی کشورش را زودتر ترک و به شهر منچستر سفر کرد تا کارش را با تیم جدیدش آغاز کند.

این بازیکن در بازگشت به انگلیس به دلیل قوانین وضع شده بخاطر ویروس کرونا، مجبور به سپری کردن 5 روز در قرطینه شد و به نظر می‌رسد که مدت قرنطینه این بازیکن به پایان رسیده زیرا او امروز بیرون از خانه‌اش دیده شد.

کریستیانو رونالدو امروز برای نخستین بار در کمپ تمرینی کارینگتون حضور پیدا و در ملاقاتی که با اوله‌ گونار سولسشر داشت، هدایات لازم را از سوی سرمربی جدیدش دریافت کرد.

گفته می‌شود که رونالدو امروز تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و احتمالا شنبه شب در دیدار برابر نیوکاسل به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала