Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی تابی هواداران پی‌اس‌جی برای تماشای بازی راموس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
سرخیو راموس تا کنون برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان نرفته و این امر هواداران این تیم را بی تاب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه له پاریسین در گزارشی مدعی شده که طرفداران PSG برای شروع کار سرخیو راموس در ترکیب تیم محبوب شان، بی حوصلگی شده‌اند.

سرخیو راموس یکی از ستاره‌های‌ست که در تابستان به پی‌اس‌جی پیوست. مدافع میانی رئال مادرید به صورت رایگان راهی پاریس شد و در 14 آگوست در آنجا حاضر شد و هواداران پی‌اس‌جی مشتاق تماشای بازی او هستند. دلیل آن این است که او هنوز اولین بازی خود را انجام نداده و این باعث می‌شود که طرفداران فرانسوی نگران راموس شوند.

له پاریسین اشاره می‌کند که اولین نمایش راموس قبل از 22 سپتامبر انجام نخواهد شد. پوچتینو نمی‌خواهد با مدافع میانی ریسک کند و تا زمانی که از نظر بدنی 100٪ کامل نباشد، او را به زمین نخواهد فرستاد.

بنابراین، سرخیو راموس آخر هفته مقابل کلرمونت بازی نخواهد کرد، همچنین در 15 سپتامبر در لیگ قهرمانان مقابل کلوب بروژ او در دسترس نیست و بعداً اوپی‌اس‌جی را در دوئلی مقابل لیون همراهی خواهد توانست. بنابراین دشوار است که راموس در آن روز اولین بازی خود را انجام دهد. همه چیز نشان می‌دهد که 22 سپتامبر مقابل متز می‌تواند برای نخستین بار این بازیکن با لباس پاریسی‌ها وارد زمین شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала