Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پائولیتا: کیلیان مجبور است با مسی سازگار شود

© REUTERS / GONZALO FUENTESكيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي
كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه برای این‌که بتواند در خط حمله با هم‌تیمی‌های خود بهتر وفق داشته باشد، باید با مسی سازگار شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه از آخرین مهلت انتقال به رئال مادرید محروم شد و اکنون به مُهاجم پی‌اس‌جی ملحق می‌شود که نیمار و لیونل مسی در آن حضور دارند اما هشدار داده شده که گلزنی او می‌تواند ضربه‌ای بزرگی به همراه داشته باشد.

به کیلیان امباپه گفته شده که می‌تواند از ورود لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن سود ببرد، حتی اگر گلزنی‌های او کمتر شود.

این بازیکن فرانسوی بخشی از یک حمله سه جانبه با حضور مسی و نیمار است که به عنوان یکی از بهترین حمله‌ها در حافظه اخیر شناخته می‌شود.

امباپه در 12 ماه پایانی قراردادش در پاریس وارد شده و مورد توجه زیادی از سوی رئال مادرید قرار گرفته است.

پاری‌سن‌ژرمن در مقابل پیشنهادات بزرگ غول اسپانیایی مقاومت کرد اما اکنون احتملا او را بدون حتی یک یورو در تابستان آینده از دست خواهد داد.

امباپه در حال حاضر یک سال را در کنار مسی بازی می‌کند، بازیکنی که خود به صورت رایگان از بارسلونا به این تیم پیوست.

پائولتا، قهرمان سابق پاریس معتقد است که این بازیکن فرانسوی باید خود را با مسی وفق دهد اما اگر این کار را انجام دهد، در نهایت بهبود می‌یابد. با این اوصاف، به او هشدار داده شده که ممکن است تعداد بازیکنانش مقابل دروازه کاهش یابد، اما باید "قبول" کند.

پائولتا به وب سایت رسمی لیگ 1 گفت: "او (امباپه) باید خود را وفق دهد اما با لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن رشد زیادی خواهد کرد. اگر او از هوش کافی برای حرکت خوب با استفاده از فضاهای ایجاد شده توسط مسی و نیمار برخوردار باشد، اغلب به دلیل کیفیت پاس‌های آنها در موقعیت خوبی قرار می‌گیرد و بنابراین می‌تواند گل‌های زیادی را به ثمر برساند. این واقعیت که او می‌تواند در خط کناری یا در میانه بازی کند یک امتیاز محسوب می‌شود. با این وجود، همیشه این خطر وجود دارد که یکی از این سه امتیاز کمتر کسب کند. اگر در مورد کیلیان چنین باشد او مجبور است آن را بپذیرد."

امباپه سال گذشته 42 بار گلزنی کرد و بالاترین رقم در یک فصل حرفه ای او به شمار می‌رفت.

این بازیکن در چهار سال حضورش در پارک دو پرنس، 135 بار در 175 بازی گلزنی کرده است. او این فصل را به طرز چشمگیری شروع کرده و در چهار بازی سه گل به ثمر رسانده است. امباپه و نیمار پیش از آمدن مسی هدایت حمله PSG را بر عهده داشتند و فوق ستاره آرجانتینی قرار بود در مرکز بازی قرار بگیرد. این دو در ارائه لیگ قهرمانان شکست خورده‌اند و پائولتا اذعان می‌کند که ناگزیر انتقادهایی از راه آنها بر خواهد آمد.

وی افزود: "اگر پاری‌سن‌ژرمن از زمان آمدن نیمار و کیلیان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، همه می‌گفتند که آنها یک دونفره کامل هستند. اما چون آنها آن را برنده نشدند، منطقی است که انتقاداتی وجود داشته باشد. اما من فکر می‌کنم آنها با هم خوب کنار می‌آیند. آنها دو بازیکن با ویژگی‌های زیاد هستند که دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند، اگرچه سبک‌های متفاوتی دارند. آنها مکمل یکدیگر هستند. امیدوارم آنها بتوانند با لیونل مسی یک گروه سه نفره قدرتمند تشکیل دهند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала