Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: برای تاریخ‌سازی به یونایتد آمدم

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو به تله‌فوت گفته است که بازگشت به یونایتد بهترین تصمیم برایش بوده است و برای تاریخ‌سازی به باشگاه سابقش بازگشته است.
CRISTIANO RONALDO CR7 underwear - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
ورزش
رازهای جذاب و نهفته در مورد بدن رونالدو

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو چندی قبل تصمیم گرفت تا یوونتوس را پس از 3 فصل ترک کند و به باشگاه سابقش یعنی منچستریونایتد بازگردد.

بازگشت رونالدو به یونایتد که پس از 13 اتفاق افتاد، از نظر بسیاری از کارشناسان احساسی عنوان شده و این انتقال را غیرمنطقی خوانده‌ اند.

رونالدو که در نخسین بازی‌اش در دومین دوره حضورش در یونایتد درخشان ظاهر شد و 2 گُل از چهار گُل 4 گُل تیمش را به ثمر رساند، به منتقدانش نشان داد که وی به دنبال درخشش در این تیم است و گفته است که می‌خواهد تاریخ‌سازی کند.

کریس به تله‌فوت در مورد اهدافش در یونایتد گفت:" بازکشت به یونایتد بهترین تصمیم ممکن بود و فکر می‌کنم در زمان درستی هم برگشتم. اینجا هستم تا به یونایتد کمک کنم جام ببرد و می خواهم تاریخ‌سازی کنم."

رونالدو در حالی این صحبت‌ها را بیان کرده است که وی در نخستین دوره حضورش در یونایتد عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شده بود تا به نخستین توپ طلای خودش دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала