Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت دیگر برای بیل؛ ستاره ولزی چه تعداد بازی‌ها را از دست داده است؟

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
عضو شوید
گرت بیل مهاجم ولزی رئال مادرید، به دلیل مصدومیت‌هایی که برایش پیش آمده است، تا حالا بیشتر از 100 بازی را از دست داده‌ است.

به گزارش اسپوتنیک، خبر مصدومیت گرت بیل برای رئالی‌ها، خبر تازۀ نیست زیرا ستاره ولزی کهکشانی‌ها که در سال 2013 به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه از تاتنهام آمد، همواره با مصدومیت‌های مختلفی دست‌و‌پنجه نرم کرده است و حالا در آستانه بازی حساس برابر سلتا و اینترمیلان، مصدومیت این بازیکن خبر بدی برای رئالی‌ها است.

با این مصدومیت که برای بیل پیش آمده است، وی 102 بازی رسمی را برای رئال مادرید از دست داده است و این تعداد با توجه به غیبت چند هفته‌ای وی افزایش خواهد یافت.

مصدومیت تازه گرت بیل از ناحیه ماهیچه عنوان شده است و این موضوع کارلو آنچلوتی را که به این بازیکن اعتقاد بسیار بالایی داشت، نگران ساخته است.

گفته می‌شود که بیل بین 3 تا 4 هفته از میادین غایب خواهد بود و رودریگو گوئس برازیلی به احتمال فراوان جانشین وی در ترکیب ثابت خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала