Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل عدم درخشش دیبالا، رونالدو بود

© REUTERS / MASSIMO PINCAرونالدو يغادر ملعب مباراة يوفنتوس وميلان
رونالدو يغادر ملعب مباراة يوفنتوس وميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس به دفاع از دیبالا پرداخته و دلیل عدم درخشش او را در چند فصل آخر حضور رونالدو در این تیم عنوان کرده‌ است.

به گزارش اسپوتنیک، پائولو دیبالا قبل از پیوستن رونالدو به یوونتوس، یکی از ستاره‌های درخشان این تیم بود و توجه تیم‌های مطرح اروپا را به خود جلب کرده بود. با آمدن رونالدو به تورین اما شرایط متفاوت شد و ضمن این که مهاجم اروپایی جایگاه خود را در ترکیب ثابت از دست داد، دیگر موفق به درخشش نشد و در حال حاضر به یک بازی عادی مبدل شده است.

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
بن‌بست در مذاکرات یوونتوس با دیبالا برای تمدید قرارداد

با توجه به جدایی رونالدو و بازگشت او به یونایتد، هواداران و کادرفنی یوونتوس انتظار داشتند دیبالا به روزهای اوج خودش برگردد و بار دیگر همان ستاره سابق شود.

دیبالا اما در سه بازی گذشته یوونتوس در سری‌آ ناکام بوده و پایش به گُلزنی باز نشده و عدم درخشش این بازیکن سبب شده تا انتقادها از او اوج گیرد.

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس اما از این بازیکن حمایت کرده و دلیل عدم درخشش او را حضور رونالدو می‌داند و معتقد است که بزودی مهاجم آرجانتینی به درخشش آغاز خواهد کرد.

وی به DAZN، در این مورد گفت:" وقتی بازیکنی در سطح جهانی مانند کریستیانو دارید، نمی‌توانید از تیم جهت بازی برای او استفاده نکنید. ما باید از کریستیانو به خاطر تمام کارهای او در این سال‌ها در یوونتوس سپاسگزار باشیم، اما ما به کار خود ادامه می دهیم. حالا این تیم پائولو دیبالا خواهد بود. در چند سال گذشته، او به دلیل حضور کریستیانو میانگین گل های خود را کاهش داد، اما او بازیکن اصلی این تیم است و این موضوع توسط همه تایید می شود. او به زودی به درخشش آغاز خواهد کرد، نگران نباشید."

دیبالا در حال حاضر تا پایان فصل با بیانکونری قرارداد دارد و در صورتی که اوضاع او بهبود پیدا نکند، احتمال می‌رود که قرارداد او تمدید نگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала