Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف سرمربی پی‌اس‌جی: هرگز انتظار جذب مسی را نداشتم

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Mauricio Pochettino
Mauricio Pochettino  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
سرمربی پاریسن‌جرمن گفته است که هرگز انتظار جذب لیونل مسی را نداشت و حالا که او در تیمش حضور دارد، به بهترین شکل ممکن از او استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسن‌جرمن رویای داشتن لیونل مسی را از سال‌های قبل در سرداشت و می‌خواست این بازیکن بار دیگر در کنار نیمار بازی کند.

لیونل مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Chile - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - June 14, 2021 Argentina's Lionel Messi in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
اشک‌‌های مسی پس از هت‌تریک و رکوردزنی + ویدیو

این باشگاه اما هرگز تصور نمی‌کرد که جذب مسی به این راحتی انجام شود، اما مشکلات مالی بارسلونا و ناتوانی این تیم در ثبت قرارداد جدید او در لالیگا، سبب شد تا او در عرض چند روز راهی پاریس شود و برای این تیم به میدان برود.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن تایید می‌کند که هرگز انتظار جذب مسی را نداشت و این موضوع برایش شبیه رویا بود.

سرمربی پی‌اس‌جی این موضوع را در گفت‌وگو با ویب‌سایت یوفا بیان کرد و گفت:" شاید من مناسب‌ترین فرد برای توصیف  لئو نباشم. افراد زیادی هستند که واژگان گسترده‌تری برای توصیف او دارند و به واقعیت که مسی سزاوار توصیف است. من فکر نمی کردم ممکن است که او به تیم ما بیایید، اما هنگامی که فرصتی پیش می‌آید و همه چیز به سرعت پیش می رود‌، شما باید خوشحال باشید و از داشتن او لذت ببرید."
او در ادامه افزود:" ما هر دو آرجانتینی هستیم، ما هر دو از نیولز (اولد بویز) حمایت می کنی، هر دو از روزاریو هستیم. من همچنین زمانی که با او به عنوان حریف روبرو می‌شدم، او را تحسین می‌کردم، بنابراین او در حال تمرین با ما است. واقعا خوب است. ما امیدواریم که با هم بتوانیم به خواسته باشگاه برسیم."

پوچتینیو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که تیم وی در تابستان به خوبی تقویت شد و ستاره‌هایی چون دوناروما، واینالدوم، راموس، حکیمی و مسی را به خدمت گرفت تا در لیگ قهرمانان بدرخشد و قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала