Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشبینی ونگر به آیندۀ درخشان آرسنال زیر نظر آرتتا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال، به حمایت از میکل آرتتا پرداخت و اظهار داشت که تیم وی ظرفیت بالایی دارد و بزودی به موفقیت خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ برتر برای آرسنال کابوس‌وار آغاز و این تیم در سه هفته نخست، سه شکست را متحمل شد و حتی موفق به باز کردن دروازه‌ حریفان نشد.

تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
یک رکورد منفی دیگر در انتظار آرسنال

شاگردان آرتتا در هفته چهارم موفق به شکست نوریچ سیتی با نتیجه 0-1 شدند اما موج انتقادها از آرتتا همچنان پابرجاست و هواداران به دلیل این که وی 145 میلیون پوند را هزینه جذب بازیکنان کرد و نتایج مطلوب کسب نکرده، خواهان اخراجش هستند.

در همین حال آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال که شدیداً در میان هواداران این تیم مورد احترام دارد، به حمایت از میکل آرتتا پرداخته و می‌گوید که تیم وی ظرفیت بالایی دارد و بزودی به موفقیت خواهد رسید.

او در این مورد به سایت گُل گفت:" اول از همه باید بگویم که چیزی را که فکر می‌کنم، به زبان می‌آورم و در حال حاضر من فقط هوادار آرسنال هستم. بعد از آن، صحبت‌های من راجع به آرسنال کمی احساساتی است و فکر نکنم الان زمان مناسبی برای صحبت کردن راجع به این باشگاه باشد. باید بگویم که ترکیب این تیم، پتانسیل زیادی دارد. امیدوارم تیم خیلی زود از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری کند تا بتوانند به اهداف خود در این فصل برسند."

ونگر بین سال‌های 1996 تا 2018، هدایت آرسنال را به عهده داشت و افتخارات فراوانی با این کسب کرد و به همین دلیل حرف او روی توپچی‌ها تأثیر به سزایی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала