Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشی گرفتن تاتنهام پس از 29 سال در رده‌بندی فیفا از آرسنال

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
یکی دیگر از معیارهای سرخ یا سفید بودن شمال لندن به نفع تاتنهام تمام شد، زیرا این تیم در رده بندی فیفا از آرسنال پیشی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در سه هفته نخست لیگ برتر نتایج فوق‌العاده کسب کرد و با سه پیروزی صدرنشین لیگ برتر بود اما شکست هفته چهارم برابر پالاس سبب شد تا آن‌ها به رده هفتم سقوط کنند.

ورزشگاه تاتنهام   Tottenham Hotspur's new stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
ورزشگاه میلیاردی تاتنهام برنده هفدهمین جایزه معماری

با این هم اسپرز این فرصت را دارد تا پس از 29 سال از آرسنال در رده بندی فیفا پیشی بگیرد و یکی دیگر از معیارهای سرخ یا سفید بودن شمال لندن به نفع خود تمام کند.

تا هنوز این رده بندی مشخص نشده اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که تاتنهام امتیازات بیشتری نسبت به آرسنال کسب کرده و در رده بندی جدید در جایگاه بهتری قرار گرفت.

تاتنهام براي صعود به مرحله گروهی پس از بازی مقدماتی رفت‌وبرگشت خود مقابل پاكوس فريرا به 80.5 امتياز رسیده است اما آرسنال با 2 امتیاز کمتر در تعقیب این تیم قرار دارد.

همچنان اسپرز در 6 دربی برنده شده است، در حالی که آرسنال از سال 2015 چهار برد داشته است - با 5 تساوی.

آخرین باری که اسپرز بالاتر از توپجی‌ها در رنکینگ اروپا قرار داشت، بر می‌گردد به سال 1991-92 که آرسنال امتیازات کمتری کسب کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала