Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ محرومیت مادام العمر تکسیرا تأیید شد

© AP Photo / Keystone, Steffen SchmidtThe FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland
The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2021
عضو شوید
دادگاه ورزشی موسوم به CAS با در نظر گرفتن مقدار زیادی رشوه دریافت شده توسط مقام عالیقدر برزیل، رأی متناسب با مجازات فیفا را صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دادگاه داوری ورزش لوزان یا TAS حکم محرومیت مادام العمر ریکاردو تکسیرا رئیس سابق کنفدراسیون فوتبال برزیل CBF را صادر کرد.

پس از آن هم دادگاه عالی ورزشی موسوم به CAS، "با در نظر گرفتن مقدار زیادی رشوه" دریافت شده توسط مقام عالی رتبه برزیلی، رأی "متناسب" با مجازات فیفا صادر نمود.

دادگاه داوری ورزش لوزان روز سه‌شنبه درخواست تجدید نظر تکسیرا را رد کرد و برای وی محرومیت مادام العمر از سوی فیفا در جنوری 2019 را مورد تأیید قرارداد.

رشوه خواری

دادگاه عالی ورزش همچنین جریمه یک میلیون فرانک سوئیسی را که دو سال پیش توسط کمیته اخلاق فیفا وضع شده بود، را نیز حفظ نمود. تکسیرا پرونده را به CAS رساند و ادعا کرد که فیفا صلاحیت لازم برای تعقیب وی را ندارد و جلسات دادگاه لوزان چندین بار به دلیل همه‌گیری به تعویق افتاد که دعوا را دو سال دیگر طولانی کرد.

طبق نظر CAS، حالا این فرد باید مجازاتی را بپذیرد که از سوی فیفا صادر شده و مورد تأیید TAS و CAS قرار گرفته ست.

تکسیرا همچنین عضو سابق CONMEBOL و کمیته اجرایی فیفا، این رشوه‌ها را در ازای اعطای قراردادهای دیداری و شنیداری برای مسابقات در برزیل، همچنین در کنفدراسیون آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی و مرکزی  CONCACAFدریافت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала