Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدال‌های جیمز به سرقت رفت + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ریس جیمز
ریس جیمز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
ریس جیمز مدافع باشگاه چلسی خبر داده که مدال قهرمانی او در لیگ قهرمانان، از خانه‌اش به سرقت رفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ریس جیمز مدافع چلسی که با این تیم در لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا به قهرمانی دست یافته بود می‌گوید، مدال طلای قهرمانی روز سه شنبه از خانه‌اش به سرقت رفته است.

همچنان جیمز اضافه می‌کند که مدال قهرمانی در سوپرجام و مدال نایب قهرمانی یورو 2020 او نیز از گاوصندوق وی ربوده شده است.

گفته می‌شود زمانی که این بازیکن در جریان دیدار تیم‌اش برابر زنیت حضور داشت، سرقت یاد شده انجام شده و تا کنون هیچ فردی به این دلیل بازداشت نشده است.

مدافع انگلیس تصاویری از "چهار سارق" را در اینستاگرام‌اش منتشر کرده که به گفته وی سه‌شنبه شب وارد خانه‌اش شده‌اند.

جیمز در اینستاگرام‌اش نوشته است:

"شامگاه چهاردهم سپتامبر 2021 هنگامی که در برگشت لیگ قهرمانان برای باشگاهم بازی می‌کردم، گروهی از سارقان ترسو به خانه من وارد شدند. آنها به طور جمعی یک گاوصندوق سنگین حاوی برخی وسایل شخصی مرا داخل موتر خود بردند. من هیچ وقت جواهرات خود را در خانه‌ام نگهداری نمی‌کنم، بنابراین تنها چیزی که در گاوصندوق وجود داشت، مدال پیروزی لیگ قهرمانان و مدال قهرمانی سوپرجام و مدال نایب قهرمانی یورو 2020 بود."
View this post on Instagram

A post shared by Reece James (@reecejames)

جیمز در ادامه آورده است:

... من از همه هواداران چلسی و انگلیس می‌خواهم که به شناسایی و دستگیری این افراد کمک کنند، زیرا هرگز نمی‌توانند آرامش داشته باشند زیرا شواهد برعلیه شان در حال جمع آوری است. پولیس، مشاوران من و باشگاه چلسی (و بسیاری دیگر) پشت سر من هستند، زیرا ما در مورد این‌که چه کسی عاملان این حمله است را با قاطعیت دنبال می‌کنیم. ما به آنها نزدیک می‌شویم."
پولیس نیز روز پنجشنبه گفت: "مأموران صبح روز 15 سپتامبر در پی گزارش سرقت، به آدرس مسکونی (کوبام - چهار هکتار) فراخوانده شدند. اعتقاد بر این است که این جنایت بین عصر سه‌شنبه و ساعات اولیه صبح رخ داده است. این تحقیقات همچنان ادامه دارد و در مراحل اولیه است. هنوز کسی بازداشت نشده است."

جیمز که چهارمین حضورش در فصل جدید را در پیروزی 1-0 در مرحله گروهی مقابل زنیت سن پترزبورگ تجربه کرد، همچنین تأیید نمود که در زمان سرقت هیچ کس در خانه‌اش حضور نداشت و همه خوب هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала