Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی هیگواین با بازی‌های ملی + عکس

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
گونزالو هیگواین در مصاحبه‌اش با ESPN تأیید کرد که دیگر به تیم ملی آرجانتین بر نمی‌گردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گونزالو هیگوان در مصاحبه‌ای با ESPN در مورد حرفه‌اش و دوران حضوردر رئال مادرید صحبت کرد و نیز تأیید نمود که دیگر برای تیم ملی آرجانتین بازی نخواهد کرد.

هیگواین تجربه‌ی حضورش در رئال را چنین توصیف کرد:

"در اولین جلسه تمرینی، به یاد دارم که کاپلو مرا انتخاب کرد. بعد از یک سال من 27 گل زدم. گل‌ها، کریستیانو 26 ... و در تابستان بنزما و کاکا را به آنجا آوردند." من گفتم: "این چنین نمی‌تواند باشد. چند گل باید به ثمر برسانم؟ من یک گلزن هستم و شما بنزما و کاکا را آوردید."

با این حال هیگواین در نهایت تشخیص داد که بهترین نسخه او زمانی رخ داد که رقیبی برای موقعیت مشابه خود داشت:

"کریم آمد و باعث شد من از او بهترین استفاده را ببرم. با بنزما این یک رقابت بسیار سالم بود. او هر دوی ما را مجبور کرد، شما می‌توانید ببینید که او یک مهاجم فوق العاده بود. متأسفانه ما نتوانستیم زیاد با هم بازی کنیم."

هیگواین همچنین اذعان کرد که مرحله حضورش در تیم ملی آرجانتین به پایان رسیده و او پس از قهرمانی در آخرین کوپا آمریکا خوشحال است:

"وقتی آنها کوپا آمریکا را فتح کردند، من با مسی، دی ماریا، اوتامندی صحبت کردم ... لئو گفت این [جام] به آنهایی است که آنجا نبودند، این بسیار من را خوشحال کرد. من نزدیک به قهرمانی بودم. اما من به مسیر و هر کاری که سعی کردم ادامه می‌دهم. این یک مسابقه فوق العاده بود و من از آن نهایت لذت را بردم در حال حاضر من به تیم ملی بر نمی‌گردم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала