Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمانی که آنچلوتی برای جذب دیوید لوئیز اقدام کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید لوئیز Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды
دیوید لوئیز Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
دیوید لوئیز پس از جدایی از آرسنال توسط "آنچلوتی" سرمربی رئال مادرید تحت تعقیب بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیوید لوئیز بعد از جدایی از آرسنال در تابستان توسط کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تحت تعقیب بود اما این حرکت ناکام ماند.

آنچلوتی نگران بود که باشگاه برنابئو پس از خروج سرخیو راموس و رافائل واران به ترتیب به پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد در خط دفاعی ضعیف شود. اگرچه رئال داوید آلابا را پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ به خدمت گرفته بود اما گفته می‌شود که سرمربی ایتالیایی یک مدافع میانی دیگر را ضروری می‌داند.

بر اساس گزارش روزنامه برزیلی "گلوبو"، آنچلوتی با لوئیز تماس گرفت که پس از اتمام قراردادش در آرسنال وی بدون هیچ هزینه‌ای به برنابئو برود.

این زوج قبلاً در نیمه دوم رقابت‌های فصل 2010-2011 در چلسی با هم همکاری کردند، پس از آنکه ستاره برزیلی با بنفیکا به مبلغ 21.3 میلیون پوند در پنجره جنوری قرارداد بست.

با این حال، تلاش‌های آنچلوتی برای جذب این بازیکن 34 ساله شکست خورد زیرا رئال قبلاً سهمیه بازیکنان غیر اتحادیه‌اش را در ترکیب کامل کرده بود.

ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو به طور موثری برای انتقال او به پایتخت اسپانیا تلاش کرده بودند.

با وجود علاقه اورتون، وستهام، بنفیکا، لاتزیو، مارسی، لیل و باشگاه الریان قطر و سرانجام لوئیز به برزیل بازگشت و به فلامنگو پیوست.

"گلوبو" گزارش داد که باشگاه سابقش یعنی بنفیکا بیشترین تلاش را انجام داد اما نتوانست با حذف بازیکنان از بودجه‌اش جایی برای او خالی کند.

تیم الریان 12 میلیون پوند برای قرارداد دو ساله پیشنهاد داد و لورن بلان مربی فرانسوی آنها با این بازیکن تماس گرفت تا فُرصت را به او فراهم نماید.

لوئیز هرگونه انتقال احتمالی به مارسی را به دلیل مقابل نشدن با تیم‌ سابق‌اش (پی‌اس‌جی) رد کرد.

این مدافع در دو فصل حضورش در آرسنال 73 بازی کرد اما هرگز در تیم کاملاً قانع کننده به نظر نمی‌رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала