Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مستایا؛ ورزشگاهی که رئال در آن به مشکل می‌خورد

© REUTERS / UEFA Pool/Handout Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Valencia v Atalanta - Mestalla, Valencia, Spain - March 10, 2020 General view in the empty stadium as the match is played behind closed doors as the number of coronavirus cases grow around the world
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Valencia v Atalanta - Mestalla, Valencia, Spain - March 10, 2020  General view in the empty stadium as the match is played behind closed doors as the number of coronavirus cases grow around the world   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید در هفت بازی آخرش در ورزشگاه خانگی والنسیا یعنی مستایا، تنها در یک بازی به پیروزی رسیده و این آمار نشان می‌دهد که کهکشانی‌ها در این ورزشگاه به مشکل می‌خورند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لالیگا، یکشنبه شب در ورزشگاه مستایا، مهمان والنسیا است و دیدار دشواری در پیش دارد زیرا هر دو تیم ده امتیازی اند و پیروزی در این دیدار یعنی صدرنشین ماندن در جدول است.

رئال مادرید اما در دیدارهای قبلی نشان داده است که همواره در این باشگاه به مشکل خورده است و بیرون کردن امتیاز کامل از مستایا کار ساده نبوده است.

کهکشانی‌ها فقط یکی از هفت بازی اخیرشان را در مستایا برده اند و به همین دلیل باید با احتیاط و آمادگی بیشتر به مصاف حریف بروند.

نتایج رئال در هفت بازی اخیر یک برد، چهار شکست و دو تساوی بوده و آخرین برد این تیم در زمین والنسیا به فصل 18-2017 برمی‌گردد که رئال با نتیجه 1-4 پیروز شد.

آنچلوتی امیدوار است با پیروزی در این دیدار نشان دهد که تیم او توان غالب شدن به هر چالشی را دارد و می‌تواند در هر ورزشگاهی و هر تیمی به پیروزی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала