Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت شدید سه باشگاه‌ مطرح اروپا برای جذب مدافع چلسی

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
در کنار رئال مادرید، باشگاه‌های بایرن مونیخ و یوونتوس نیز به فکر جذب رایگان آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی، تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد او نتایج خوبی در پی نداشته است.

آنتونیو رودیگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
آغاز مذاکرات چلسی با رودیگر بر سر قرارداد جدید

چلسی اما با این هم به تمدید قرارداد این بازیکن خوشبین است و باور دارد که رودیگر قبل از ختم قراردادش در استمفورد بریج ماندگار خواهد شد.

رسانه‌های آلمانی اما می‌گویند در صورتی که چلسی دستمزد رودیگر را افزایش ندهد، وی قرارداد جدید امضأ نخواهد کرد و جدایی او از آبی‌های لندن بسیار نزدیک است.

با توجه به همین موضوع باشگاه رئال مادرید چندین قبل به جذب وی در پایان فصل علاقه نشان داده بود و حالا بایرن مونیخ و یوونتوس نیز به جمع مشتریان ستاره آلمانی اضافه شده اند.

رسانه‌های ایتالیایی از احتمال پیوستن رودیگر در زمستان به یوونتوس نیز صحبت کرده اند و می‌گویند در صورتی که توافق برای تمدید قرارداد حاصل نشود، چلسی وی را در زمستان خواهد فروخت.

رودیگر در سال 2017، از رُم به چلسی پیوست و حالا پس از نزدیک به 4 سال دوباره مورد توجه یک باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала