Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیراهن عجیب بارسلونا برای فصل بعد؛ بارسا همرنگ با رئال می‌شود؟

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
بارسلونا قصد دارد در فصل 2022-2023، برای پیراهن سوم خود از رنگ سفید استفاده کند که معمولا رنگ پیراهن نخست رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا با رنگ آبی‌‎واناری شناخته می‌شود و  پیراهن نخست این باشگاه همواره با این رنگ‌ها مزین شده است و در آینده نیز خواهد شد.

این باشگاه برای پیراهن‌های دوم و سوم خود رنگ‌های متنوع را در چندین فصل آخر انتخاب کرده است و به نظر می‌رسد که رنگ پیراهن سوم بلوگرانا برای فصل 2022-2023، متفاوت‌تر از همیشه خواهد بود زیرا موندو گزارش داده است که این باشگاه قصد دارد از رنگ سفید برای لباس سوم خودش استفاده کند.

طرح لو رفته نایکی از پیراهن‌های اول، دوم و سوم بارسلونا برای فصل جدید که از سوی موندو نشر شده است، نشان می‌دهد که پیراهن اول بارسا، سیاه، آبی‌واناری است و پیراهن دوم زرد رنگ و پیراهن سوم نیز به رنگ سفید که روی آن از رنگ‌های آبی‌واناری به شکل صلیب استفاده شده است.

گفته می‌شود که استفاده از این رنگ به درخواست هواداران سنتی بارسلونا بوده است زیرا این باشگاه درگذشته نیز از این رنگ استفاده کرده است.

بارسا تا دهه 70 میلادی از رنگ سفید به عنوان پیراهن دوم استفاده می‌کرده و این پیراهن را یوهان کرایوف نیز یک بار برابر استون ویلا به تن کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала