Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های واران در مورد مؤثریت رونالدو در یونایتد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
رافائل واران معتقد است که کار روزانه با کریستیانو رونالدو به بازیکنان کمک می کند تا بهتر از گذشته باشند و بازگشت او به اولدترافورد برای باشگاه و بازیکنان بسیار مؤثر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، شیاطین سرخ در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی طوفانی عمل کردند و در کنار جذب واران و سانچو، در آخرین روزها موفق شدند پس از 12 سال کریستیانو رونالدو، دارندۀ 5 توپ طلا و ستاره سابق خود شان را به الدترافورد برگردانند.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
ورزش
رونالدو پوگبا را در الترافورد نگه میدارد

این بازیکن نیز در بازگشت به الدترافورد عملکرد خیره کننده داشته و توانسته 3 گُل در دو بازی ابتدائی خود برای شیاطین سرخ به ثمر برساند و مؤثریت خودش را به کادرفنی باشگاه ثابت کند.

رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد که هم‌تیمی رونالدو در رئال مادرید بوده و از حضور او در یونایتد بسیار خوشحال است، به اسکای اسپورت گفته است که رونالدو نه تنها در بازی بلکه در تمامی عرصه‌ها مؤثر بوده است.

وی در این مورد گفت:" من فکر می کنم او از نظر اخلاق کاری و ذهنیت برنده بهترین مثال در جهان است. با حضور در کنار این نوع بازیکنان، شما هر روز پیشرفت می‌کنید. اگر او هنوز در سطح بالایی بازی می کند، به این دلیل است که کار او شگفت‌انگیز است. او به همه کمک می‌کند تا بهترین‌های خود را به نمایش بگذارند و همچون خود او مؤثر ظاهر شوند، من از بازی با او بسیار خوشحالم."

واران در حالی از رونالدو تمجید کرده و او را در ترکیب یونایتد مؤثر معرفی کرده است، که در کنار او در رئال مادرید موفق به فتح 4 لیگ قهرمانان اروپا شد که سه تای آن پشت سر هم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала