Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملکرد بسیار ضعیف گریزمن در اتلتیکومادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن با وجود جدایی از بارسلونا، همچنان عملکرد بسیار ضعیفی داشته و تا حالا موفق به زدن گُل و دادن پاس گُل نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن که تابستان به صورت قرضی و با بند خرید دائمی از بارسلونا به اتلتیکومادرید رفت، عملکرد بسیار بدی در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشته است و تا حالا موفق به زدن گُل و دادن پاس گُل نشده است.

Soccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 France's Antoine Griezmann scores their first goal from the penalty spot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
ورزش
معارفه و نخستین تمرین گریزمن با اتلتیکو+عکس

گریزمن در نخستین بازی خودش بسیار بی‌تأثیر بود و خیلی زود از سوی دیگو سیمئونه تعویض شد تا عملکرد او باعث از دست رفتن امتیاز نشود.

این بازیکن عملکرد بد خود را در دیدار برابر بیلبائو نیز تکرار کرد و پس از 55 دقیقه بازی بار دیگر تعویض شد.

آنتوان در این دیدار فقط 22 بار توپ را لمس کرد و بر اساس آمار سایت سوفا اسکور نمره 6.4 را دریافت کرد که جزو کمترین نمرات این بازی محسوب می‌شود.

عملکرد ضعیف این بازیکن سبب افزایش انتقادها به کادر فنی و مدیریتی اتلتیکومادرید شده است و آن‌ها از مدیران باشگاه می‌پرسند که چرا چنین بازیکن ضعیف را که در گذشته نیز به آن‌ها پشت کرده است، با مبلغ بسیار هنگفت به خدمت گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала