Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشم کاتالان‌ها به ناجی ایتالیایی؛ نیمکت داغ نیوکمپ به کونته می‌رسد؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
در صورتی که تحولی روی نیمکت هدایت بارسلونا رقم بخورد، کاتالان‌ها چشم به یک گزینه جذاب به نام کونته دارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ این روزها وضعیت بارسلونا در لیگ و لیگ قهرمانان آن‌گونه که باید باشد نیست و سران باشگاه به فکر تغییر نیمکت هدایت تیم شده‌اند.

اگر چنین اتفاقی بیفتدد، آنان یک گزینه مناسب و جذاب به نام کونته روی میز دارند که هم قابل اعتماد است و هم افتخارات و موفقیت پرشماری دارد.

فعلا شرایط برای رونالد کومان سخت شده و یک‌بار دیگر شایعات خروج وی دست به دست می‌شود. این تیم که فصل قبل به گونه مدنظرش موفقیت نداشت، از زمان ورود لاپورتا به ریاست باشگاه نیز خبرهای جدایی کومان مطرح شده بود. البته کومان خودش نیز از رابطه نه چندان خوبش با رئیس باشگاه پرده برداشت که نتایج پرفراز و نشیب بارسا در این فصل و شکست تلخ برابر بایرن در نیوکمپ، شرایط را برای کومان بیشتر از پیش سخت ساته است.

اما رسانه دیاریو آس ادعا کرد که نام آنتونیو کونته در میان هیئت مدیره باشگاه مطرح شده و احتمال حضور وی روی نیمکت بارسا وجود دارد. سرمربی ایتالیایی پس از قهرمانی اینتر در سری آ از این تیم جدا شد و فعلا بدون تیم می‌باشد. در سال‌های اخیر اخباری مبنی حضور کونته روی نیمکت رئال مطرح شده بود که در نهایت نتیجه‌ای نداشته و حالا ممکن است او را روی نیمکت بارسلونا ببینیم.

کونته با یوواخیم لوو فعلا شاخص‌ترین مربیانی هستند که در دنیای فوتبال تیمی را هدایت نمی‌کنند. همچنین این سرمربی ایتالیایی بارها نشان داده در بازسازی روحیه تیم‌های افت کرده تخصص دارد و این اتفاق در هر سه تیم یوونتوس، چلسی و اینتر رخ داد.

بارسلونا هم در برهه‌ی کنوی حال خوشی ندارد و در صورت قطع همکاری با کومان و عدم نتیجه گیری در سه بازی پیش رو، کونته می‌تواند به جدی‌ترین گزینه مطرح شود. البته از گزینه‌هایی چون ژاوی و اریک تن هاگ نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала