Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ مدیر عامل دورتموند: حفظ هالند در تابستان آینده دشوار است

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل بوروسیا دورتموند اذعان کرد که تیم آلمانی در پایان این فصل برای حفظ ارلینگ هالند با مشکل روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند از زمان پیوستن از سالزبورگ به دورتموند، یکی از مهاجم بسیار موفق در قاره سبز بوده و موفق شده در 67 بازی 68 گل برای تیمش به ثمر برساند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
آمار خیره‌کنندۀ ستاره دورتموند؛ هالند بالاتر از دو فوق ستاره فوتبال جهان + عکس

همین موضوع سبب شده تا او مشتریان زیادی داشته باشد و تیم‌های بزرگ و مطرح اروپا، به دنبال جذب او باشند.

دورتموند که در تابستان جاری برای حفظ او مقاومت کرد، به نظر می‌رسد که در تابستان آینده توان ایستادگی را نخواهد داشت زیرا هانس یواخیم واتسکه، مدیرعامل این باشگاه اعتراف کرده است که آن‌ها در پایان فصل برای حفظ ستاره نروژ با مشکل روبرو خواهد شد.

مدیرعامل دورتموند اخیراً به نشریه آلمانی Welt am Sonntag در مورد حفظ هالند گفت:" البته این کار دشواری خواهد بود. با این حال، من نمی‌گویم که کاملاً دور از ذهن است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین بازیکن خود را حفظ کنیم."

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که چلسی در تابستان جاری با مبلغ 150 میلیون یورو برای جذب ستاره هالندی تلاش کرد و باشگاه‌های نظیر رئال مادرید، پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد نیز به دنبال او بودند.

دورتموند به دلیل اینکه در قرارداد هالند بندی وجود دارد که وی در تابستان 2022، تنها با پرداخت 75 میلیون یورو آزاد خواهد بود، حفظ او را دشوار خوانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала