Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی سران بارسا در مورد کومان

© AFP 2023 / LLUIS GENEرونالد كومان مدرب برشلونة
رونالد كومان مدرب برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
آینده کومان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و سران بارسلونا تصمیم گرفته اند تا وی فعلا به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست بارسلونا در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ، جایگاه کومان به عنوان سرمربی بلوگرانا در خطر افتاد و تساوی برابر گرانادا، وضعیت را بدتر از قبل کرد.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
جلسه اضطراری در بارسلونا؛ کومان اخراج می شود؟

سران بارسلونا مصمم بودند تا سرمربی هالندی را اخراج کنند و هدایت بارسا را به یکی از گزینه‌های مورد نظر شان بسپارند.

سرمربیانی چون ژاوی هرناندز، روبرتو مارتینز، آندره‌آ پیرلو، جوردی کرایوف و آنتونیو کونته گزینه‌های بارسا برای جانشینی کومان بودند اما به نظر می‌رسد که هیچ کدام از گزینه‌ها در حال حاضر در دسترس نیستند.

بارسلونا به همین دلیل و بخاطر مشکلات اقتصادی نمی‌تواند تا کومان را اخراج کند و از همین رو تصمیم گرفته شده تا فعلا با سرمربی هالندی ادامه دهند و تا بهتر شدن اوضاع اقتصادی منتظر بمانند.

براساس گزارش اسپورت، لاپورتا که ادامه  دادن با کومان را اصلا دوست ندارد، به دلیل اصرار کرایوف و آلمانی، پذیرفته تا به سرمربی هالندی یک فرصت دیگر بدهد.

لاپورتا در صحبت با خبرنگاران هنگام خروج از باشگاه به این شایعات دامن نزد و گفت که باید از تیم حمایت صورت گیرد.

او در پاسخ به پرسشی در مورد آینده کومان گفت:" بیایید از تیم حمایت کنیم. هواداران به حمایت از تیم ادامه می‌دهند کاری که همیشه انجام می‌دادند."

با این حال به نظر می‌رسد که اخراج کومان برای فعلا منتفی است و وی به عنوان سرمربی بارسلونا به کارش ادامه خواهد داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала