Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره یونایتد: حرفه‌ای تر از رونالدو ندیده‌ام

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
پُل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و مدعی شد که حرفه‌ای تر از فوق‌ ستاره پرتگالی ندیده‌ است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یونایتد که به تازگی به این تیم پیوسته است و دومین دوره حضورش را در این باشگاه تجربه می‌کند، در خشش بسیار خوبی در سه بازی که انجام داده، داشته است.

این مهاجم باتجربه که در جریان پیروزی 1-4 برابر نیوکاسل در اولدترافورد دبل و هفته گذشته برابر وستهام و یانگ بویز گُلزنی کرد، در سه بازی موفق به زدن 4 گُل شده است.

درخشش این مهاجم 36 ساله سبب شده تا همه از او تمجید کنند. در تازه‌ترین مورد پُل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به تمجید از رونالدو پرداخته و گفته است که حرفه‌ای تر از کریستیانو ندیده است.

وی که در دوره قبلی با رونالدو هم‌تیمی بوده است، در مورد این بازیکن گفت:" من هرگز شخصی حرفه‌ای تر از رونالدو ندیده‌ام. او تمام روز در در زمین تمرین بود. ضربات ایستگاهی را تمرین و روی سرعت خود کار می‌کرد. او هرکاری که بازیکنان انگلیسی تا پیش از آن ندیده بودند را انجام می‌داد. رونالدو همیشه در سالون بدن‌سازی حضور داشت و همه کارهای ممکن را برای آماده سازی خود انجام می داد."

وی در ادامه به مقایسه رونالدو با اریک کانتونا پرداخت و گفت:" اریک و رونالدو شاید شبیه هم باشند اما کریس تمرینات ویژه انجام می‌داد تا ببیند که آمادگی‌اش در چه سطحی است و برای حضور قدرتمند آماده است یا خیر."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала