Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو باشگاه لالیگایی به دنبال جذب الکسیس سانچز

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر سانچز
سانچز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
دو باشگاه الکسیس سانچز را با قیمت ارزان می‌خواهند و اینتر میلان نیز آماده می‌شود تا او را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ اینتر میلان در تلاش است تا الکسیس سانچز مهاجم سابق آرسنال و منچستریونایتد را در پنجره نقل و انتقالات جنوری وارد فهرست فروش کنند؛ چرا که باشگاه‌ها به دنبال یک توافقی هستند که در آن قیمت این بازیکن کاهش یافته باشد.

سانچز توجه باشگاه‌های مختلف را به خود جلب کرده و میلان برای دور شدن از این بازیکن، می‌خواهد صورت‌حساب دستمزد فلج کننده وی را کاهش دهد.

این بازیکن 32 ساله در حال حاضر حدود 115000 پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و او را به یکی از پردرآمدترین ستاره‌های باشگاه بدل کرده با وجود این‌که سطح عملکردش با دستمزد بزرگ او مطابقت ندارد.

سانچز دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که نراتزوری در پنجره نقل و انتقالات جنوری به پیشنهاد در مورد بازیکن گوش خواهد داد.

سانچز خودش آماده است تا مقصد جدیدی را انتخاب کند و گفته می‌شود حتی مایل به کاهش دستمزد است. از جمله مقاصد بعدی احتمالی وی سویا و رئال بتیس است، جایی که او می‌تواند با هم تیمی سابق‌اش هکتور بلرین یکجا شود.

علاقه سویا به این بازیکن توسط سان در ماه جون گزارش شد. رسانه‌های اسپانیایی نیز ادعا کرده‌اند که تیم‌های لالیگایی می‌خواهد سانچز را با قیمتی کمتر به خدمت بگیرند زیرا اینتر به دنبال کاهش 20 درصدی بودجه حقوق اوست و حتی با خروج ستاره‌های چون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی به نظر می‌رسد اینتر همچنان به دنبال کاهش فشار مالی خود می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала