Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: دیر یا زود مشکلات به سراغ ما نیز خواهد آمد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری‌اش قبل از بازی با مایورکا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته پنجم لالیگا مقابل مایورکا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رئال مادرید، اکنون در لالیگا 13 امتیاز دارد و با یک بازی کمتر از اتلتیکو مادرید دوم است در حالی‌که امشب در سانتیاگو برنابئو میزبان مایورکای 8 امتیازی خواهد بود.

مربی ایتالیایی رئال در این نشست گفت که اگر بتواند همان نگرشی که در بازی‌های اخیر تیم‌اش داشته آنرا تکرار کند، نتیجه خواهد گرفت: "تیم ما کیفیت لازم را دارد، اما روحیه تیمی پایه و اساس نتیجه‌گیری بوده، ما همیشه تا لحظه آخر می‌جنگیم. مهم‌ترین چیز کسب برتری است. اگر خوب بازی کنید شانس بیشتری برای پیروزی دارید."

سبک بازی رئال مادرید

"تعریف سبک بازی یک تیم موضوع بسیار پیچیده‌ و دشوار است. برای توضیح آن به زمان زیادی نیاز است. یک مربی باید تاریخچه و فرهنگ‌های یک باشگاه را در نظر بگیرد، خصوصیات بازیکنانی که دارد را بشناسد و سبکی را پیشنهاد دهد که با آن مناسب است؛ در عین حال نباید از کیفیت تیم و تاریخ باشگاه غافل شد."

 

استفاده از سیستم چرخشی

"من باید وضعیت بازیکنانی که قبلا بازی کرده‌اند را بررسی کنم و این‌که آیا به خوبی بازیابی شده‌اند یا نه، بنابراین احتمالا چند تغییر وجود دارد. باید ببینم جلسه تمرینی چطور پیش می‌رود و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت، اما فکر می‌کنم چند تغییر خواهیم داشت."

تعویض های آنچلوتی

"همه بازیکنان با ایده‌های من آشنا هستند. انتخاب ترکیب تیم سخت است. آسنسیو شاید ناراحت باشد، اما عجیب نیست و اگر بازیکنی که کمتر بازی می‌کند خوشحال باشد، عجیب است. آسنسیو، ایسکو و یوویچ خوشحال نیستند و آنهایی که کمتر به میدان می‌روند باید ناراحت باشند، اما همه آنها خوب تمرین می ‌کنند. وقتی همه بازیکنان در تمرینات خوب ظاهر می‌شوند، کار من را سخت می‌کنند. آسنسیو، ایسکو و یوویچ فرصت بازی پیدا خواهند کرد. بازیکنانی که بازی نمی‌کنند و در عین حال خوشحال هستند را دوست ندارم."

 

پیشرفت وینیسیوس

"او بالغ‌تر شده، اعتماد به نفس بیشتری دارد و همگی کیفیت او را مشاهده می‌کنیم. اگر بازیکن دیگری به میدان برود، چیزی عوض نخواهد شد. او بازیکنی است که روی فرم است و نیمکت نشین کردن او سخت است، مگر اینکه خسته باشد. او 20 سال دارد و می‌تواند دو بازی پشت سر هم انجام دهد.

 

ادواردو کاماوینگا

"او تمام خصوصیات لازم برای بازی در ترکیب رئال مادرید را دارد. او بسیار جوان است و در حال حاضر هیچ فشاری حس نمی‌کند چون شخصیتی قوی دارد. بسیار خوشحال است، با هم تیمی‌های‌اش صحبت می‌کند و سعی دارد هرچه سریع‌تر زبان اسپانیایی را یاد بگیرد. او شادابی دوران جوانی را دارد. پست او درون زمین چیزی است که با هم در موردش صحبت کرده‌ایم. او همیشه به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده و کیفیت لازم را دارد. کار با توپ سریعی دارد و یک هافبک کامل است که می‌تواند در تمام پست‌های خط میانی بازی کند. او کیفیت خود را به تیم منتقل کرده و یک هافبک مدرن در دنیای فوتبال است. بازیکنی با کیفیت و از لحاظ جسمانی قدرتمند است. او تنها متخصص بازی در یک پست نیست و می‌تواند در نقش‌های مختلفی ظاهر شود. حقیقت این است که ما با قراردادی بزرگ او را به خدمت گرفتیم تا خط هافبکی متشکل از بازیکنان باتجربه، با کیفیت و جوان داشته باشیم و از خط میانی خود راضی هستیم."

مصدومیت‌ها در رئال مادرید

"مصدومیت چیزی است که همیشه تأثیر منفی دارد. چند روز قبل این مشکل را در تیم والنسیا هم دیدیم که روز چهارشنبه به میدان نرفته بودند. در این سال‌ها بازی‌های زیادی برگزار می‌شوند که فشار بسیار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. باید با این مسئله کنار بیاییم. برخی بازیکنان مصدوم می‌شوند، برخی بر می‌گردند،... ترکیب کاملاً قدرتمندی داریم. حیف است، چون دوست دارم همه آنها را در اختیار داشته باشم. این هفته کارواخال را نداریم، اما برای بازی بعدی، بازیکنانی مثل مارسلو، مندی و کروس بازخواهند گشت."

 

ادن هازارد

"بعد از بازی قبلی حس خوبی داشت و عملکرد خوبی هم ارائه کرد. با توجه به کارنامه‌اش، او یکی از بازیکنانی است که باید وضعیتش را ارزیابی کنیم. ما به دقایق بازی با کیفیت نیاز داریم، نه دقایق بازی زیاد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала