Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام کاراباو؛ برتری آرسنال در شب توقف لندنی‌ها و شکست یونایتد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال  Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
تیم‌ فوتبال آرسنال برابر حریف‌اش برنده شد، در حالی‌که تاتنهام و چلسی متوقف شدند و یونایتد شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل مسابقات دور سوم جام کاراباو انگلیس پی‌گیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها؛ آرسنال 3-0 از سد ویمبلدون گذشت.

این بازی که در حضور 56.276 هوادار در ورزشگاه امارات انجام شد؛ لاکازات (پنالتی) در دقیقه 11، سمیت راو در دقیقه 77 و ان‌کیتیا در دقیقه 80 سه گل توپچی‌ها را رقم زدند. اما صعودش هنوز مشخص نیست و در بازی برگشت تایید خواهد شد.

چلسی اما در مصاف با استون ویلا به تساوی 1-1 رضایت داد. در این بازی ورنر در دقیقه 54 برای چلسی و آرچر در دقیقه 64 برای ویلا گل‌زنی کردند. چلسی مجموعا در دو بازی رفت و برگشت 5-4 کسب برتری کرد و راهی دور بعد شد.

وستهام یونایتد که در لیگ برتر به یونایتد باخته بود، دیشب با حساب 1-0 در اولدترافورد پیروز شد. برنده این دیدار در بازی برگشت مشخص خواهد شد.

همچنان تیم لسترسیتی با گل‌های لوک‌من (50) و آیهیناچو (88) حریف‌اش میلوال را شکست داد اما تیم صعود کننده از میان دو تیم، در بازی برگشت مشخص خواهد شد.

در آخرین دیدار شب قبل تیم تاتنهام در زمین وولوز تن به تساوی 2-2 داد اما با توجه به برتری قبلی در مجموع با حساب 5 بر 4 حریف‌اش را شکست داد و به دور بعد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала