Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع 103 میلیون پوندی یوونتوس در رادار چلسی + عکس

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ماتیس دی لیخت Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
ماتیس دی لیخت   Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
تیم چلسی پس از ناکامی در جذب ژول کونده در تابستان، توجه خود را به ماتیس دی لیخت مدافع مرکزی یوونتوس معطوف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم چلس یا هدایت توماس توخل در هفته‌های ابتدایی فصل عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان داده اما همچنان علاقه به تقویت خط دفاعی‌اش دارد.

قهرمان اروپا ژوزل کونده را در تابستان هدف قرار داده بود اما سویا پیشنهاد 43 میلیون پوندی آنها را رد کرد و به بند آزادی 68 میلیون پوندی بازیکن‌اش پایبند ماند.

اکنون به نقل از روزنامه ایتالیایی کالچیومرکاتو، چلسی تمرکز خود را روی ماتیس دی لیخت بازیکن هالندی متمرکز کرده، در حالی‌که بند آزادسازی او 103 میلیون پوند تعیین شده و در پایان همین فصل فعال می‌شود.

یوونتوس دوست دارد دی لیخت 22 ساله به قراردادی جدید متعهد شود، زیرا برای جذب او 67.8 میلیون پوند به علاوه افزونی‌هایی در سال 2019 هزینه کرد تا او را از آژاکس به خدمت بگیرد‌.

با این حال، گفته می‌شود که چلسی به این نتیجه رسیده که انتقال مارکینوش مدافع پاری‌سن‌ژرمن به لندن دشوار خواهد بود.

نقل و انتقالات تابستانی چلسی به جدایی کورت زوما از این باشگاه بستگی داشت که او درست قبل از مهلت مقرر در قراردادی 29.8 میلیون پوندی به وستهام پیوست.

مونچی مدیر ورزشی سویا گفت: "ما حتی از این پیشنهاد راضی نیستیم و این موضوع به فروش بازیکن چلسی مربوط می‌شود. این هزینه معقولی بود اما معیارهای ما را برآورده نمی‌کرد."

اگر مذاکرات قرارداد با آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن به نتیجه نرسد، توخل نگران این است که چلسی از گزینه‌های دفاعی خودداری کند.

گزارش شده که کریستنسن مدافع میانی دانمارکی در آستانه تمدید قرارداد جدید 120‌.000 پوندی در هفته در استمفورد بریج است.

در همین حال، رودیگر خواستار دستمزدی نزدیک به 200 هزار پوند در هفته است و مذاکرات در هفته‌های اخیر کند شده و این امر سبب خواهد شد تا ستاره آلمانی طی انتقال رایگان در پایان فصل در دسترس رئال مادرید و PSG باشد.

چلسی در فصل جاری تنها یک گل در لیگ برتر دریافت کرده است که آنهم در مصاف با لیورپول بود که محمد صلاح در جریام تساوی 1-1 دریافت نمود و فعلا در صدر جدول لیگ تکیه زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала