Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: "برنتفورد لایق یک امتیاز بود"

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از تساوی پرگل تیم‌اش در زمین برنتفورد، به ستایش از عمل‌کرد این تیم گمنام پراخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم لیورپول در بازی بیرون از خانه برابر برنتفورد تازه صعود کرده به لیگ برتر مصاف داد که سرانجام این دیدار با تساوی 3-3 پایان یافت.

پس از آن یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تیم حریف را مورد تقدیر قرارداد.

محمدصلاح بازیکن مصری لیورپول  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
برنتفورد 3 لیورپول 3؛ توقف سرخ‌ها در جهنم برنتفورد + عکس

او می‌گوید  که تیمش با وجود یک نمای خوب، نتوانست آنچه او انتظار داشت را برآورده سازد، زیرا شاگردان توان گل‌زنی زیادی را داشتند:

"مطمئن نیستم [لذت بردن] عبارت مناسبی باشد؛ این یک بازی طوفانی بود. آن‌ها با این بازی خوب شان شایسته این سه گل بودند. امروز نتوانستیم با توپ‌های بلند خوب باشیم ولی باید گل‌های زیادی می‌زدیم. آنان شایسته نتیجه این چنینی بودند، به نظرم نمی‌شد خیلی بهتر از این حریف را مهار کرد. ما موقعیت‌های جدی زیاد خلق کردیم اما توان مقابله با آن‌ها در فاز دفاعی را نداشتیم. این چیزها پیش می‌آید. باید بیشتر گل می‌زدیم. باید 4 یا 5 یا هم 6 گل می‌زدیم و حریف هم می‌توانست 4 گله شود. تونی و امبومو خیلی خوب کار کردند. برنتفورد لایق یک امتیاز بود. ما هم تلاش خودمان را انجام دادیم و فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم."

سرمربی سرخ‌ها درباره سبک بازی حریف‌اش گفت:
"من مشکلی با قبول کردن این سبک از فوتبال ندارم. این هم فوتبال است. برای این که شایسته پیروزی باشید، باید فرصت سازی کنید. آن‌ها هم به خاطر این که درست و حسابی جنگیدند، شایسته یک امتیاز بودند. من خیلی برای این کار احترام دارم. در نهایت باید در برخی صحنه‌ها بهتر عمل می‌کردیم و در آن صورت بازی می‌توانست کاملا طور دیگری پیش برود. دروازه‌بان آن‌ها با توجه به پاس‌هایش، باید شماره 10 را بپوشد."
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
رکورد جدید صلاح برای سرخ‌ها؛ 100 گل در لیگ برتر + عکس

در دیدار امشب محمدصلاح ستاره مصری لیورپول نیز به عدد 100 گل در لیگ برای این تیم دست یافت، کلوپ در مورد او اظهار داشت:

"مطمئنم محمد هم دوست داشت امروز 101 تایی شود. مقابل حریفی چالش برانگیز، فرصت‌های خوب زیادی داشتیم ولی وقتی دروازه‌بان توپ‌ها را بلند می‌فرستاد، نمی‌توانستیم دفاع کنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала