Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 0 ویارئال 0؛ دوئل سرد برنابئو بدون برنده پایان یافت + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در بازی خانگی برابر ویارئال تن به تساوی بدون گل داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در هفته هفتم از سری بازی‌های لالیگای اسپانیا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از ویارئال میزبانی کرد که در نهایت بازی با حساب 0 بر 0 و بدون برنده پایان یافت.

این بازی را که برنده مدال طلای سه گانه بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 آغاز کرد، دو تیم از دقیقه اول تا پایان بازی بدون گل پیش رفتند و هرچه زدند به در بسته خورد.

پس از نیمه اول، در 45 دقیقه دوم، شاگردان امری جرأت می‌کردند و به حملات پرریسک روی می‌آوردند اما بازهم با وجود فشار بی امان رئال مادرید و موقعیت‌ سازی فراوان، درخشش خط دفاعی ویارئال و نیز فرصت سوزی‌های مهاجمان میزبان، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با همان حساب بدون گل به فرجام برسد.

با این نتیجه رئال مادرید 17 امتیازی شد و همچنان بدون شکست در لیگ صدر جدول را بنامش حفظ کرد و ویارئال با 8 امتیاز در رده هشتم صعود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала