Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت چلسی و لیورپول برای جذب کیه‌زا

© REUTERS / Catherine IvillИгроки сборных Италии и Австрии во время матча на ЕВРО-2020
Игроки сборных Италии и Австрии во время матча на ЕВРО-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
دو باشگاه لیگ برتری علاقه‌مند به جذب فدریکو کیه‌زا وینگر ایتالیایی یوونتوس اند و در تابستان برای جذب او تلاش خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فدریکو کیه‌زا ستاره ایتالیایی یوونتوس، در رقابت‌های یورو 2020، خودش را به عنوان ستاره درخشان دنیایی فوتبال به جهانیان معرفی کرد و نقش به سزایی در قهرمانی آتزوری داشت.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2020
ورزش
کیه‌زا: مسی برای من قهرمان است

این بازیکن در یوونتوس نیز درخشش بسیار خوبی داشته و همین موضوع سبب شده تا تیم‌های مطرح دنیای فوتبال به دنبال او باشند.

چلسی در تابستان گذشته تلاش‌هایی برای جذب او انجام داد اما موفق به جذب این بازیکن نشد و یوونتوس به فروش او تمایل نشان نداد.

حالا خبرگزاری کالچو مرکاتو گزارش داده که هنوز علاقه آبی‌ها به این بازیکن پابرجاست و لیورپول نیز به جمع علاقه‌مندان این بازیکن آینده‌دار اضافه شده است.

گفته می‌شود که بایرن مونیخ نیز به این بازیکن 23 ساله علاقه دارد و در تلاش است تا منابع مالی خودش را برای جذب ستاره ایتالیایی از فروش بازیکنان تأمین کند.

منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس اما خبر داده‌اند که این باشگاه به هیچ عنوان آماده فروش این بازیکن نیست و روی او حساب ویژه برای آینده باز کرده است.

کیه‌زا تابستان گذشته با قرارداد قرضی دو ساله با قابلیت خرید دائمی از فیورنتینا به یوونتوس پیوست و تا حالا در 43 بازی برای بانوی پیر 14 گل به ثمر رسانده.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала