Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان انتقال امباپه از پاریس به مادرید مشخص شد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید پس از تساوی دیشب تیم اش در برابر ویارئال، زمان خرید کیلیان امباپه را مشخص نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی شروع هیجان انگیزی در فصل 2021/22 داشته و در شرایطی که بارسلونا در بحران به سر می برد، به نظر می رسد برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها به صورت جدی کار را دنبال میکند.

قبل از شنبه، رئال مادرید در لیگ پنج بُرد، یک تساوی و صفر باخت داشت و در نتیجه آن با اقتدار در صدر تکیه زده بود.

با این همه تیم آنچلوتی در بازی شنبه شب مقابل ویارئال تن به تساوی 0-0 داد که اتفاقاً پنجمین تساوی ویارئال در 6 بازی اخیر بود.

در سوی مقابل، مادریدی ها با این نتیجه در خطر از دست دادن صدر جدول هستند زیرا سویا که در حال حاضر در رده دوم قرار دارد، تنها سه امتیاز از آنها عقب است.

با این حال، بازی دیشب ثابت ساخت که چرا پرز به دنبال کیلیان امباپه است. بر هیچ کس پوشیده نیست که غول اسپانیایی در تابستان امسال علاقه مند به جذب کیلیان از پی اس جی بود اما در نهایت این بازیکن در پارک دو پرنس ماندنی شد.

پس از بازی دیشب، به نظر می رسد فلورنتینو پرز رئیس باشگاه زمان امضای امباپه برای باشگاهش را تایید کرده است.

همانطور که توسط "دایرکتو گل" گزارش شده، ماشین پرز پس از ضربه ای کوچک در یک دوراهی متوقف شد. این باعث شد طرفداران به موتر وی نزدیک شوند و بپرسند که امباپه چه زمانی با آنها قرارداد امضا می کند و پرز برای آنها سال آینده را اعلام داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала