Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلایه بهترین بازیکن اروپا از هواداران چلسی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
جورجینو هافبک ایتالیایی چلسی از هواداران این باشگاه گلایه کرد و مدعی شد که لایق برخوردی که هواداران در فصل 2018-2019، با او داشتند، نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی، در سال 2018 و پس از آن که مائوریسیو ساری سرمربی آبی‌های لندن شد، به این باشگاه پیوست و در آغاز درخشش خوبی در ترکیب این تیم نداشت.

جورجینیو هافبک چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
بهترین بازیکن اروپا در اندیشۀ بازگشت به ایتالیا

هواداران به دلیل این که ساری اصرار به جذب او کرده بود، مدعی بودند که هافبک ایتالیایی لیاقت حضور در این تیم را ندارد و تنها بخاطر سرمربی به خدمت گرفته شده است.

جورجینیو اما از تلاش دست نکشید و بالاخره خودش را در ترکیب چلسی ثابت کرد و چندی قبل به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا وعنوان بهترین بازیکن قاره سبز دست یافت تا ضمن بستن دهن منتقدانش، لیاقت و شایستگی خودش را نیز نمایان کند.

او حالا در گفت‌وگویی از هواداران چلسی گلایه کرده و مدعی است که لایق برخوردی که هواداران در فصل 2018-2019، با او داشتند، نبوده است.

جورجینیو در این مورد به بی تی اسپورت گفت:" چیزی که بیشتر از همه من را اذیت کرد این بود که بشنوم که به خاطر ساری به اینجا رسیده‌ام و بدون او من هرگز اینجا نبودم.من لیاقت حضور در این باشگاه را نداشتم زیرا به اندازه کافی خوب نبودم. این درست نیست، من ارزش خودم را دارم و امروز این را به همه ثابت کرده‌ام."

جورجینیو که در حال حاضر بازیکن ثابت در ترکیب توخل است، از زمان پیوستن به جمع آبی‌ها 149 بازی بازی انجام داده و 17 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала