Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر عامل دورتموند: تصمیم نهایی هالند هنوز مشخص نیست

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
هانس یواخیم واتسکه اعلام کرد که هالند هنوز تصمیمش برای ماندن یا ترک بروسیا دورتموند را در تابستان آینده نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند از زمان پیوستن از سالزبورگ به دورتموند، یکی از مهاجمان بسیار موفق در قاره سبز بوده و موفق شده در 67 بازی 68 گل برای تیمش به ثمر برساند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
ورزش
یونایتد کهکشانی‌تر می‌شود؛ هالند و رایس گزینه‌های تابستان بعدی

همین موضوع سبب شده تا او مشتریان زیادی داشته باشد و تیم‌های بزرگ و مطرح اروپا، به دنبال جذب او باشند.

حفظ این بازیکن برای دورتموند به دلیل اینکه در قرارداد وی بندی وجود دارد که می‌تواند در تابستان 2022، تنها با پرداخت 75 میلیون یورو این تیم را ترک کند، دشوار است و ستاره نروژی اگر با باشگاه توافق کند، می‌تواند به راحتی از این تیم جدا شود.

با این حال هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند در گفت‌وگویی اظهار داشته که هالند تا هنوز تصمیم نهایی مبنی بر ماندن و جدایی از این تیم را نگرفته است.

او در این مورد گفت:" هالند هنوز تصمیم نگرفته است که واقعا تابستان آینده از این تیم برود یا خیر. برخی از کارشناسان می‌گویند که ما دست بالایی در بازار داریم و این بدان معناست که ما باید در تابستان هالند را بفروشیم."
واتسکه در مورد توافق با هالند و فروش او توسط باشگاه گفت:" همه چیز خیلی سریع پیش می‌رود و همه چیز تغییر می‌کند. کلید این انتقال تنها در دستارلینگ است، آینده او به او بستگی دارد و هنوز قطعی نشده است. من نه اطمینان دارم و بدبین نیستم، با مینو رایولا کنار می‌آیم و هر دو می‌دانیم که چه چیزی باعث توافق و رقم زدن یک معامله می‌شود."

واتسکه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که چلسی در تابستان  گذشته  با مبلغ 150 میلیون یورو برای جذب ستاره نروژی تلاش کرد و باشگاه‌های نظیر رئال مادرید، پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد نیز به دنبال او بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала