Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال غیبت بنزما در دیدار بعدی رئال مادرید

© REUTERS / Kai Pfaffenbach بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تصمیم دارد تا به کریم بنزما مهاجم آماده تیمش در دیدار برابر اف سی شریف تیراسپول استراحت دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در فصل جاری درخشش بسیار خوبی برای رئال مادرید داشته است و توانسته 8 گُل به ثمر برساند و 7 پاس گُل برای هم‌تیمی‌هایش در رقابت‌های لالیگا بسازد.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
رکورد تازه بنزما در لالیگا؛ کریم به 200 گل رسید + عکس

این بازیکن 8 بازی برای رئال مادرید در فصل جاری انجام داده و استراحت نداشته و اگر همین طور ادامه دهد، احتمال مصدومیت او بسیار بالا است و ممکن است از فُرم خوبش به دلیل خستگی فاصله بگیرد.

به همین دلیل کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تصمیم گرفته است تا در هفته دوم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به ستاره فرانسوی تیمش استراحت دهد و از او در ترکیب ثابت استفاده نکند.

رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که بنزما با وجود این که به بازی برابر اف سی شریف تیراسپول دعوت شده است، فردا شب بازی نخواهد کرد و سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها احتمالاً از یوویچ در این دیدار کار خواهد گرفت.

رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اف سی شریف است و به نظر می‌رسد که کار ساده برابر این تیم مولداوی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала